فروش اقساطی X55 Pro IE مدیران خودرو ویژه بهمن 1401 اعلام شد + جدول و قیمت و شرایط تسهیلات

شرکت مدیران خودرو قصد دارد طی طرح ویژه‌ای با محوریت تحویل انحصاری خودرو در شهرستان بم (محل تولید خودرو) اقدام به فروش تعداد محدودی از خودرو‌های X55 Pro IE این شرکت نماید.

فروش اقساطی X55 Pro IE مدیران خودرو ویژه بهمن 1401 اعلام شد + جدول و قیمت و شرایط تسهیلات

به گزارش مستقل آنلاین؛ شرایط پیش فروش اقساطی X55 Pro IE مدیران خودرو ویژه بهمن 1401 را می‌توانید در ادامه خبر مطالعه کنید.

به نوشته رایااستور، شرکت مدیران خودرو قصد دارد طی طرح ویژه‌ای با محوریت تحویل انحصاری خودرو در شهرستان بم (محل تولید خودرو) اقدام به فروش تعداد محدودی از خودرو‌های X55 Pro IE این شرکت نماید.

جزئیات فروش اقساطی خودرو X55 Pro IE مدیران خودرو:

شرکت خودروسازی ام‌وی‌ام قصد دارد خودرو X55 Pro IE را در طرح فروش اقساطی بهمن‌ماه با قیمت نقدی 1062000000 میلیون تومان به‌فروش برساند. مدیران خودرو برای فروش اقساطی این خودرو، دو روش دریافت تسهیلات از شرکت مدیران و دریافت تسهیلات از بانک را در نظر گرفته است که می‌توایند مطابق میل خود یکی را انتخاب کنید.

شرایط دریافت تسهیلات از شرکت مدیران خودرو

در این حالت باید حداقل %۵۰ از مبلغ خودرو را بصورت پیش پرداخت، واریز کنید و %۵۰ باقی مانده را تسهیلات دریافت کنید. در نظر داشته باشید می‌توانید اقساط خود را طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه پرداخت کنید. شرایط باز پرداخت تسهیلات برای ۱۲ ماه، %۱۵ سود، برای ۲۴ ماه، %۱۹ سود و برای ۳۶ ماه، %۲۱ سود است.

 

شرایط-فروش-اقساطی-خودرو-X55-Pro-IE-ام_وی_ام-مدیران-خودرو-750x422

 

شرایط دریافت تسهیلات از بانک

در صورتی که بخواهید تسهیلات را از بانک دریافت کنید، باید حداقل %۵۰ از مبلغ خودرو را بصورت پیش پرداخت، واریز کنید و %۵۰ باقی مانده را تسهیلات دریافت کنید. در نظر داشته باشید می‌توانید اقساط خود را طی ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماه پرداخت کنید. باز پرداخت تسهیلات برای تمامی اقساط، %۱۸ خواهد بود.

 

شرایط-فروش-اقساطی-خودرو-X55-Pro-IE-ام_وی_ام-مدیران-خودرو-750x422 (1)

 

همچنین باید در نظر داشته باشید که سود تاخیر و انصراف از فروش نیز، %۱۲ است که در صورت انصراف برعهده مشتری میباشد.

خودرو خریداری شده ظرف ۴۵ روز کاری در شهرستان بم به مشتری تحویل داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها