فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر با تسهیلات 40 تا 60 درصد + قیمت و جدول

شرکت مدیران خودرو قصد دارد به مناسبت دهه فجر خودروهای تیگو ۷، ام وی ام ایکس ۵۵، آریزو ۵ و ام وی ام ایکس ۲۲ را به بازار عرضه کند. در طرح فروش اقساطی بسته به نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت حداقل ۴۰ درصد تا ۶۰ درصد و میزان تسهیلات نیز بسته به محل تسهیلات ۴۰ تا ۶۰ درصد خواهد بود. مدت اقساط نیز ۱۲ ماهه تا ۶۰ در نظر گرفته شده است.

فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر با تسهیلات 40 تا 60 درصد + قیمت و جدول

به گزارش مستقل آنلاین؛ فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ آغاز شد. در این طرح تیگو ۷، ام وی ام ایکس ۵۵، آریزو ۵ و ام و ام ایکس ۲۲ به فروش می‌رسند.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد به مناسبت دهه فجر خودروهای تیگو ۷، ام وی ام ایکس ۵۵، آریزو ۵ و ام وی ام ایکس ۲۲ را به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

در این طرح، ام وی ام MT اسپرت لاکچری با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، ام وی ام ایکس 22 پرو IE توربو با قیمت ۷۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، آریزو 5 توربو IE با قیمت ۸۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 55 پرو IE با قیمت ۱ میلیارد و ۶۲ میلیون تومان، ام وی ام ایکس 55 پرو IE اسپرت با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و تیگو 7 IE با قیمت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

این خودروها در این طرح با مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی عرضه می‌شوند. سود تاخیر و انصراف ۱۲ درصد، زمان و مکان تحویل نیز ۴۵ روز کاری در شهرستان بم اعلام شده است. در طرح فروش اقساطی بسته به نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت حداقل ۴۰ درصد تا ۶۰ درصد و میزان تسهیلات نیز بسته به محل تسهیلات ۴۰ تا ۶۰ درصد خواهد بود. مدت اقساط نیز ۱۲ ماهه تا ۶۰ در نظر گرفته شده است.

 

25085259

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها