مدرسه "شهدای بانک رفاه کارگران" در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌بهره‌برداری رسید

با مشارکت و حمایت مالی بانک رفاه کارگران یک باب مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌بهره‌برداری رسید.

مدرسه "شهدای بانک رفاه کارگران" در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌بهره‌برداری رسید

 

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدرسه ابتدایی "شهدای بانک رفاه کارگران" در راستای تحقق اهداف شعار عدالت‌محوری دولت سیزدهم و مشارکت در نهضت محرومیت‌زدایی در روستای لیراب از توابع شهرستان باشت این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

بر اساس این گزارش، عطا فرهنگ مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این مدرسه که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، به مشارکت فعال این بانک در امر مدرسه‌سازی اشاره و این مهم را در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و گفت: بانک رفاه در سال‌های اخیر با توسعه اقدامات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به بانک پیشرو کشور در این حوزه تبدیل شده است. 

به گفته وی، مدیران عالی بانک رفاه کارگران تاکید ویژه‌ای بر تقویت بعد اجتماعی این بانک دارند و مشارکت فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ناشی از این مهم است. 

سید رضا حسینی‌نیک مدیرکل توسعه و تجهیز مدارس استان کهیگیلویه و بویراحمد نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از مشارکت بانک رفاه کارگران در راه‌اندازی این مدرسه، این بانک را بانکی پاسخگو، مردمی، مشتری‌مدار و حامی واقعی حوزه فرهنگ و دانش نام توصیف کرد. 

شایان ذکر است، در پایان این مراسم هدایایی از طرف بانک رفاه کارگران به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها