ریزش ۵۶ هزار واحدی بورس

فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت اصفهان و سرمایه‌ گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

ریزش ۵۶ هزار واحدی بورس

بازار سرمایه هفته جاری را چراغ قرمز آغاز کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس با بیش از ۵۶ هزار واحد سقوط کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را از دست داد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۵۶ هزار و  ۸۱۹ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۱۱ هزار و ۶۷۴ واحد نزول در رقم ۴۶۹ هزار و هفت واحد ایستاد.

در این بازار ۷۲۱ هزار معامله به ارزش ۸۰ هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت اصفهان و سرمایه‌ گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۲۹۰ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۱۲۶ واحد ایستاد.

در این بازار ۳۹۱ هزار معامله به ارزش ۶۰ هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بیمه پاسارگاد و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها