مدیرعامل ایمپاسکو خبر داد:

واگذاری ۴۵ بسته سرمایه‌گذاری معدنی در ۲۲ استان کشور

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از واگذاری ۲۷۰ محدوده در قالب ۴۵ بسته سرمایه‌گذاری در ۲۲ استان کشور از طریق مزایده عمومی خبر داد.

 واگذاری ۴۵ بسته سرمایه‌گذاری معدنی در ۲۲ استان کشور

 

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد درباره بسته‌های سرمایه‌گذاری توضیح داد: این بسته‌ها با هدف تشویق سرمایه‌گذاران به طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد واحد فرآوری تدوین شده و در اختیار اداره کل صمت استان‌ها قرار گرفته است.

وی در رابطه با زمان آغاز ثبت نام برای برگزاری این مزایده عنوان کرد: از روز شنبه ۲۶ آذر ماه متقاضیان می‌توانند به سازمان صمت استان‌ها و سامانه کاداستر مراجعه و در مزایده شرکت کنند.

مدیرعامل ایمپاسکو تصریح کرد: ۴۵ بسته سرمایه‌گذاری در این طرح، حاصل همکاری معاونت معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت و اداره کل صمت استان‌ها و طرح احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس بوده که به منظور واگذاری معادن و محدوده‌های معدنی در اختیار دولت، در قالب بسته ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: این بسته‌ها در ۲۲ استان و شامل ۲۷۰ مجوز معدنی از جمله پروانه بهره‌برداری، گواهی کشف و محدوده‌های اکتشافی است.

کریم‌نژاد ادامه داد: هدف از واگذاری معادن مزایده‌ای در قالب بسته، شیوه‌ای جدید از واگذاری مجوزهای معدنی است که در این شیوه اهلیت و صلاحیت متقاضیان در اولویت قرار می‌گیرد چرا که نداشتن اهلیت و توانمندی فنی و مالی متقاضیان مهمترین عامل غیرفعال شدن معادن و محدوده‌ها بعد از واگذاری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل اکتشافات، ایجاد واحد فرآوری و فعال کردن محدوده‌های غیرفعال از تعهدات برندگان مزایده است که این امر زمینه افزایش تولید و اشتغال پایدار را فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها