پرداخت 170 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از شرکت تولید و بسته بندی منوچهری در گلستان

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان از شرکت تولید و بسته بندی منوچهری درکردکوی بازدید و با مدیران این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

پرداخت 170 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از شرکت تولید و بسته بندی منوچهری در گلستان

 

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان گلستان، به منظور تجهیز و افزایش منابع بانک، حمید رضا ملک سرپرست شعب استان گلستان ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت تولیدو بسته بندی آجیل و خوشکبار منوچهری در نشست با مدیران این کارگاه تولیدی، به تشریح خدمات و بسته های متنوع بانک توسعه تعاون در حمایت از حفظ و ایجاد اشتغال و تولید در استان پرداخت.

سرپرست شعب گلستان افزود:بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای نقش موثری در حمایت از بنگاه های اقتصادی و تولیدی ایفا کرده است. 

مصیب منوچهری مدیرعامل شرکت تولید و بسته بندی آجیل و خوشکبار منوچهری با تقدیراز حمایت های مالی و پرداخت تسهیلات 170 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون درخصوص خرید مواد خام فرآورده های خوشکبار گفت: این تسهیلات را در سه مرحله و از محل منابع داخلی بانک و صندوق توسعه ملی در کمک به شرکت دریافت کرده ایم.

منوچهری از بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک پویا، کارآمد و دارای نیروی جوان در خدمت رسانی به مشتریان نام برد. و ستود.

دراین بازدید معاون اعتباری و حقوقی استان، رئیس شعبه شهید بهشتی و کارشناس روابط عمومی،سرپرست مدیریت شعب گلستان را همراهی می کردند.

شرکت تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار منوچهری فعالیت خود را از سال 1374 در شهرستان کردکوی استان گلستان از یک کارگاه کوچک شروع کرد و سپس با رونق گرفتن کسب و کار و نیاز به تولید مدرن برای پاسخگویی به تقاصای بازار و نیاز مشتریان به آجیل و خشکبار در سال ۱۳۸۴کارخانه ای در شهرک امام خمینی(ره) با مساحت بالغ بر هفت هزار متر مربع افتتاح کرد.

این شرکت در حال حاضر توانسته است برای 100نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها