بازدید مقامات اقتصادی و سیاسی کشور از دستاوردهای بانک توسعه تعاون در وزارت مردم

مقامات اقتصادی و سیاسی کشور از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه دستاوردهای شش‌ماهه وزارت مردم بازدید نمودند.

بازدید مقامات اقتصادی و سیاسی کشور از دستاوردهای بانک توسعه تعاون در وزارت مردم

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور به همراه حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه دستاوردهای شش‌ماهه وزارت مردم بازدید کردند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون عهده‌دار فعالیت توسعه‌ای در راستای تقویت بخش مهم اقتصاد کشور گردیده است و نقش‌آفرینی تعاونگران در صحنه‌های اقتصادی کشور با تقویت بانک توسعه تعاون میسر است.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار از غرفه بانک خاطر نشان کرد: حضور بانک توسعه تعاون در طرح‌های ملی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی طی دوره‌های اخیر مشهود بوده است و موضوع افزایش سرمایه بانک نیز از سوی مقامات ارشد دولت و مجلس پیگیری شده است.

حجت‌اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون خطاب به مقامات حاضر در غرفه اظهار داشت: سرمایه بانک در حال حاضر ۳۲ هزار میلیارد ریال است که برای تقویت توان تسهیلاتی بانک برای حمایت از تعاونگران و کارآفرینان، افزایش سرمایه ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون طی شش ماه فعالیت وزارت مردم به میزان ۱۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است و مصارف بانک در حال حاضر به ۳۷۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

مهدیان خاطر نشان کرد: تسهیلات حمایتی و تکلیفی بانک برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار در جهت ایجاد اشتغال طی شش‌ماهه اخیر ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده است و ۷۵۰۰ میلیارد ریال به بنگاه‌های کوچک و متوسط و ۴۸۷۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان و ۲۱۴۰ میلیارد ریال نیز در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت شده است.

گفتنی است مدیران ارشد بانک توسعه تعاون نیز در غرفه بانک در نمایشگاه دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره شش‌ماهه اخیر حضور یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها