بهترین متخصصان کشور را با شرایط ویژه استخدام کنید

بهترین متخصصان کشور را با شرایط ویژه استخدام کنید

معمولا این‌طور تصور می‌شود که برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار و دستیابی به موفقیت در عرصه کارآفرینی، داشتن سرمایه و پول زیاد مهم‌ترین عامل خواهد بود. این در حالی است که بررسی بازار کار نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و شناخته‌شده، در ابتدا با سرمایه نه‌چندان زیاد شروع به کار کرده‌اند. این شرکت‌ها با ثبت آگهی استخدام و جذب نیروهای کار حرفه ای، در مسیر رشد و پیشرفت گام برداشته‌اند.

دلیل موفقیت این نوع از شرکت‌ها این است که بنیان‌گذاران آن‌ها، مهم‌ترین عامل برای رقابت در بازار را سرمایه انسانی خود می‌دانند. این کارفرمایان با ثبت آگهی‌های استخدامی خود در یک سایت کاریابی معتبر، نیروهای مورد نیاز خود در مشاغل مختلف را با شرایط ویژه استخدام کرده‌اند. اگر به دنبال پیدا کردن نیروهای کار حرفه ای برای شرکت خود هستید، مطالعه این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

مزایای ثبت آگهی استخدام در یک سایت کاریابی معتبر

کارفرمایان برای جذب نیروی کار موردنیاز خود، ممکن است از روش‌های مختلفی استفاده کنند. یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های پیدا کردن نیروهای کاری، ثبت آگهی استخدام در روزنامه‌های کثیرالانتشار است. همچنین چاپ آگهی‌های استخدامی روی کاغذ و نصب آن در محل‌های عبور و مرور، یکی دیگر از روش‌های قدیمی برای پیدا کردن نیروهای مورد نیاز در مشاغل مختلف است.

پیدا کردن نیروهای کاری از طریق این روش‌ها، معمولا با معایب مختلفی همراه است. یکی از مهم‌ترین معایب جذب نیروی کاری با استفاده از روش‌های سنتی، عدم دسترسی به طیف وسیعی از کارجویان است. به شکلی که کارجویان باید برای خرید روزنامه از منزل خارج‌شده و هزینه دریافت روزنامه را بپردازند. همچنین احتمال کمی وجود دارد که نیروهای کار حرفه ای در فرصت شغلی موردنظر کارفرما، یک آگهی استخدامی روی دیوار شهر را مشاهده کنند.

این در حالی است که کارفرمایان با استفاده از یک سایت کاریابی معتبر مانند سایت جاب ویژن، می‌توانند به طیف وسیعی از کارجویان در هر نقطه‌ای از کشور دسترسی داشته باشند. به‌علاوه با انتشار هدفمند آگهی شغلی، هزینه صرف شده برای انتشار آگهی استخدامی به هدر نخواهد رفت. در ادامه به برخی دیگر از مزایای ثبت نام در سایت جاب ویژن اشاره خواهیم کرد:

امکان ثبت اولین آگهی استخدامی به شکل رایگان

اطلاع‌رسانی فرصت‌های شغلی به کارجویان هدف

دریافت رزومه‌های باکیفیت

امکان بررسی اولیه رزومه‌ها در یک پنل کاربردی

امکان جذب متخصصان کشور از طریق جستجو در بانک رزومه‌ها

فرصت جستجو در بانک رزومه‌ها با استفاده از 16 فیلتر مختلف

امکان ذخیره‌سازی رزومه‌ها

فرصت دریافت نتایج آزمون‌های استاندارد

امکان دریافت نتایج تحلیلی کامل از مشخصات نیروهای کاری

امکان استخدام دقیق‌تر با داده‌های تحلیلی

فرصت ارتقای برند کارفرمایی با شرکت در نمایشگاه کار

امکان پیدا کردن نیروهای کار حرفه ای با شرکت در نمایشگاه کار

معرفی سایت کاریابی جاب ویژن

یکی از سایت‌های کاریابی معتبر در کشور که امکان ثبت آگهی استخدام را برای شرکت‌ها و کارفرمایان مختلف فراهم کرده است، سایت کاریابی جاب ویژن است. سایت کاریابی جاب ویژن با اختصاص بخش جداگانه‌ای برای کارفرمایان، توانسته است خدمات متنوعی را در اختیار کارفرمایان مختلف قرار دهد.

خوب است بدانید که با ثبت آگهی‌های استخدامی موردنظر خود در سایت کاریابی جاب ویژن، نیازمندی شغلی شما در دسترس بیش از 1 میلیون کارجو قرار خواهد گرفت. به دلیل امکانات متعددی که سایت کاریابی جاب ویژن در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد، بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر آگهی استخدامی خود را در این سایت منتشر می‌کنند.

به شکلی که تاکنون بیش از 38 هزار سازمان، از خدمات سایت کاریابی جاب ویژن استفاده کرده‌اند. این سازمان‌ها با ثبت آگهی استخدام خود در سایت کاریابی جاب ویژن، توانسته‌اند بهترین متخصصان کشور را استخدام کنند.

شرکت‌هایی مانند گروه صنعتی زر، بیمه سامان، یکتانت، یونیلیور ایران، هیربد نیرو، توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن)، تپسی، اسنپ، گروه صنعتی گلرنگ، دیجی کالا و بانک سامان، تنها برخی از شرکت‌های بزرگ و معتبری هستند که از سایت کاریابی جاب ویژن برای پیدا کردن نیروهای مورد نیاز خود استفاده می‌کنند.

خدمات سایت کاریابی جاب ویژن برای کارفرمایان

یکی از مشکلاتی که معمولا کارفرمایان در روند پیدا کردن نیروهای مورد نیاز خود با آن مواجه هستند، دریافت رزومه‌های نامرتبط است. ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی جاب ویژن این امکان را به کارفرمایان می‌دهد تا بتوانند رزومه‌هایی باکیفیت‌ را دریافت نمایند.

دلیل این موضوع را باید در سیستم هوش مصنوعی و سیستم هوشمند انطباق رزومه شغلی که در سایت کاریابی جاب ویژن به‌کاررفته است، جستجو کرد. یکی دیگر از خدماتی که سایت کاریابی جاب ویژن در اختیار کارفرمایان قرار داده است، ارائه شبکه‌های اجتماعی قدرتمند است. خوب است بدانید که هم‌اکنون صفحات لینکدین، اینستاگرام و توییتر جاب ویژن، بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارند.

مدیریت رزومه‌های دریافتی

ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی جاب ویژن این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید بهترین متخصصان کشور را به‌سرعت شناسایی کرده و استخدام کنید. در جاب ویژن رزومه‌های کارجویان در چارچوبی استاندارد و یکپارچه قرار می‌گیرند. به شکلی که امکان مشاهده اطلاعات مهم و موردنظر کارفرمایان، در نگاه اول وجود خواهد داشت. درنتیجه فرآیند بررسی رزومه‌ها در زمان کوتاه‌تری انجام خواهد شد.

آگاهی از حقوق پیشنهادی کارجویان

یکی از معیار‌های موردتوجه کارفرمایان برای استخدام نیروی کار، حقوق و دستمزد پیشنهادی نیروهای کار حرفه ای در کشور است. به شکلی که با اطلاع داشتن از حقوق و دستمزد پیشنهادی کارجویان، امکان تفکیک نمودن رزومه‌های کاری موردنظر کارفرما از سایر رزومه‌ها وجود خواهد داشت. در سایت کاریابی جاب ویژن، می‌توانید به شکلی کاملا شفاف از حقوق پیشنهادی نیروهای کاری مطلع شده و متخصصان کشور را بر اساس حقوق موردنظر خود استخدام کنید.

ثبت آگهی استخدام در جاب ویژن و دسترسی به بانک اطلاعاتی کارجویان

با ثبت آگهی‌های استخدامی در سایت کاریابی جاب ویژن، به اطلاعات کارجویان فراتر از رزومه‌های آن‌ها دسترسی خواهید داشت. به‌عنوان‌مثال می‌توانید به نتایج آزمون‌های استاندارد استخدامی به شکل رایگان دسترسی پیدا کنید.

همچنین امکان مشاهده نمونه کارها و دریافت فایل معرفی صوتی کارجو، برای کارفرمایان وجود خواهد داشت. با دسترسی به بانک اطلاعاتی کارجویان، می‌توانید تصمیم‌گیری بهتری در رابطه با متقاضیان استخدامی داشته باشید. درنتیجه می‌توانید شرایط ویژه استخدام را بررسی کرده و با اطمینان خاطر نیروهای مورد نیاز خود را استخدام کنید.

مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای

استخدام متخصصان کشور کاری تخصصی، دشوار و زمان‌بر است. به همین منظور برخی از کارفرمایان با دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب در حوزه استخدام، در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. با ثبت آگهی استخدامی خود در سایت کاریابی جاب ویژن، می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای جاب ویژن بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

استخدام بهترین متخصصان کشور و نیروهای کار حرفه ای در مشاغل مختلف، یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از کارفرمایان است. معمولا بررسی شرایط ویژه استخدام، کاری زمان‌بر بوده و کارفرمایان هزینه مشخصی را برای پیدا کردن نیروهای مورد نیاز خود صرف می‌کنند.

درنتیجه استفاده از یک سایت کاریابی معتبر می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌های استخدامی کارفرمایان، پیدا کردن نیروهای مورد نیاز شرکت را به فرآیندی سریع‌تر و ساده‌تر تبدیل نماید. در این مقاله ضمن برشمردن مزایای ثبت آگهی استخدام در یک سایت کاریابی معتبر، به معرفی سایت کاریابی جاب ویژن و بررسی خدمات این سایت کاریابی برای کارفرمایان پرداختیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها