علاقه جالب توجه زنان به ارزهای دیجیتال   

علاقه جالب توجه زنان به ارزهای دیجیتال 

 

 علاقه جالب توجه زنان به ارزهای دیجیتال 

 

 نتایج یک تحقیق که توسط BlockFi انجام شده است نشان می دهد که حدود یک سوم از زنان طی سال گذشته قصد خرید رمزارز داشته و حدود یک چهارم از آنان نیز پیش از این رمزارز خریده اند.

 

این تحقیق نشان می دهد که میل بانوان به خرید ارز دیجیتال طی یک سال اخیر دو برابر شده است و این در حالی است که کمتر از 5 درصد شرکتهای کریپتو را خانمها مدیریت می کنند.

پیش از این خبر رسیده بود در دنیای ارزهای دیجیتال، تعداد بیشتری از زنان نه تنها ترید پول دیجیتال انجام می‌دهند، بلکه نقش‌هایی را نیز مانند تحلیلگران، توسعه دهندگان و رهبران شرکت.به عهده گرفته‌اند که به طور سنتی در انحصار مردان است. در عین حال آمارها نشان می‌دهد که شرکت‌های بلاکچینی که توسط زنان تأسیس شده‌اند می‌توانند با شرکت‌هایی که توسط مردان اداره می‌شوند، رقابت کنند.

 

شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال مانند بنکور(Bancor) و بایننس(Binance) نمونه‌های بارز این امر هستند که بنکور را گالیا بنارتزی تاسیس کرده است و هر دو ۴۰ تا ۵۰ درصد کارمند زن دارند. صرافی ارز دیجیتال هیوبی(Huobi) که بیش از ۱۳۰۰ کارمند دارد، سیارا سان (Ciara Sun) را به عنوان اولین مدیر اجرایی زن این شرکت منصوب کرد.

 

یکسال پیش آلیونا کارپینسکایا(Alyona Karpinskaya) مدیرعامل و بنیانگذار PR-Blockchain، یک آژانس روابط عمومی مستقر در اوکراین با اشاره به این نکته در کوین تلگراف ادعا کرد که افزایش علاقه شدید بانوان اوکراین به ارزهای دیجیتال را می توان به افزایش تعداد شرکت‌های فناوری اطلاعات و زنان تحصیلکرده فناوری نسبت داد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها