گلایه های یک بازنشسته؛

کسر 800 هزار تومان از حساب بازنشستگان به علاوه 2 درصد سهم درمان به خاطر بیمه تکمیلی! چرا حرفی از ۲۵درصد باقیمانده‌ی همسان‌سازی حقوق ها نمی‌زنند؟

یک بازنشسته کارگری گفت: چرا تأمین اجتماعی حرفی از ۲۵درصد باقیمانده‌ی همسان‌سازی نمی‌زند؟ حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را یک ماهه اضافه می‌کنند اما ما برای گرفتنِ حقوق خودمان ۶ ماه خون دل خوردیم! نمی‌دانیم کانون‌های بازنشستگی به دنبال حل مشکل بازنشستگان هستند یا نه؟

کسر 800 هزار تومان از حساب بازنشستگان به علاوه 2 درصد سهم درمان به خاطر بیمه تکمیلی! چرا حرفی از ۲۵درصد باقیمانده‌ی همسان‌سازی حقوق ها نمی‌زنند؟

به گزارش مستقل آنلاین؛ ایلنا نوشت: یک بازنشسته تامین اجتماعی گفت: سی سال حق بیمه دادیم تا در دوران پیری که انواع مرض‌ها به سراغمان می‌آید، دغدغه‌ی هزینه‌ی درمان نداشته باشیم اما باز باید بخشی از حقوق ناچیزِ ماهانه‌ی خود را صرف درمان کنیم.

یکی از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به وضعیتِ بد درمانِ و ناکارآمدی بیمه‌ی تأمین اجتماعی و بیمه‌ی تکمیلی اعتراض کرد و گفت: هر ماه حدود ۸۰۰ هزار تومان به عنوان بیمه تکمیلی و دو درصدِ سهم درمان از حقوق من کسر می‌شود اما این بیمه‌ها اعتبار ندارند. 

وی گفت: پول دارو و دکتر و بیمارستان را معمولا خودمان باید پرداخت کنیم. چرا هر ماه پول زیادی بابتِ بیمه تکمیلی می‌گیرند اما زمانی که به آن نیاز داریم، باز هم برای درمان باید دست در جیبِ خودمان کنیم؟

این بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی گفت: سی سال حق بیمه دادیم تا در دوران پیری که انواع مرض‌ها به سراغمان می‌آید، دغدغه‌ی هزینه‌ی درمان نداشته باشیم اما باز باید بخشی از حقوق ناچیزِ ماهانه‌ی خود را صرف درمان کنیم. 

وی ادامه داد: ماهی یک میلیون تومان پول دارو پرداخت می‌کنیم. نه داروی خاص، بلکه داروهایی که ممکن است هر فردی در سن و سال میانسالی و پیری به آن نیاز داشته باشد. 

این بازنشسته کارگری گفت: چرا تأمین اجتماعی حرفی از ۲۵درصد باقیمانده‌ی همسان‌سازی نمی‌زند؟ حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را یک ماهه اضافه می‌کنند اما ما برای گرفتنِ حقوق خودمان ۶ ماه خون دل خوردیم! نمی‌دانیم کانون‌های بازنشستگی به دنبال حل مشکل بازنشستگان هستند یا نه؟

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها