انگیزه، موتورمحرکه سرمایه انسانی است

ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون سرمایه های انسانی باانگیزه را عامل موفقیت‌های جهان کنونی دانست.

انگیزه، موتورمحرکه سرمایه انسانی است

 

ایرانی در نشست باهمکاران شعبه کیش افزود: ارائه خدمات باید سریع،شفاف و به موقع باشد تا اثر خود را بگذارد. یکی ازمهمترین ابزار منطقی که نیاز به توجیه وتفسیرندارد، منطق اعداد وآمار است. امروزه هریک از ما را با خروجی های آماری موثر محاسبه می کنند.

عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به پتانسیل کم نظیر جزیره کیش افزود:حرکت در مسیر توسعه محوری باامعان به سیاست‌های دولت سیزدهم بسیار موردتوجه وتاکیداست تا درحدتوان به اقتصادکشور خصوصا اقتصادتعاونی کمک کرده باشیم .

وی در ادامه خدمات بانک در حوزه های مختلف من جمله تکالیف دولت،سفرهای استانی رئیس جمهور و اشتغال پایدار روستائی را کم نظیر توصیف کرد.

کیش اینوکس یک فرصت استثنایی وکم نظیربود

محمدجعفرایرانی عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون در حاشیه بازدید از چهاردهمین رویداد اقتصادی کیش اینوکس۲۰۲۲ گفت:رویکرد نمایشگاه بورس،بانک،بیمه ،خصوصی سازی بود که در نوع،وسعت،موقعیت،اهداف و محصولات کم نظیربود

ایرانی گفت:جزیزه کیش با موقعیت خاص اقتصادی،توپوگرافی،ژئوگرافی و استراتژیک بسیار قابل اهمیت وتوجه است

برگزاری نمایشگاه در این جزیره، اهمیت موضوع را دوچندان می کند.

عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود:حضور شرکت‌های بورسی، تامین سرمایه وبخش خصوصی در این رویداد نتایج مفیدی را به همراه داشته وموجب انتقال تجارب،دانش و هم افزایی می‌شود.

ایرانی گفت:لازمه دستیابی به بازارهای نوین داشتن ابزار لازم فناورانه است که در این رویداد بسترهای مناسبی را شاهد بودیم.

وی درپایان گفت:بانکداری الکترونیک (https://ttbank.ir/fa/page/100568-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%8A-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%8A%DA%A9.html)،بانکداری شرکتی،بانکداری فراالکترونیک و ...با زیرساخت‌های مناسب و روح کلی بانکداری اسلامی همپوشانی داشته وتوان ترکیبی این گفتمان را در صنعت بانکداری مضاعف می‌سازد.

عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید ازغرفه های مختلف با مدیران مستقر در نمایشگاه به بحث وگفت وشنود پرداخت.

منطقه آزاد کیش الگوی مدیریت نوین است

ایرانی در دیدار با معاون اقتصادی منطقه آزادکیش گفت:این جزیره زیبا،استراتژیک،غنی،تاریخی و دارای پتانسیل بالا نمادی از مدیریت بهره ورانه ایرانی است.

عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود:بانک متبوع در راستای سیاست‌های کلان خویش و در اهتمام به شعار سال دراجرای برنامه های مدیریت منطقه آزاد و توجه به تولیددانش بنیان آمادگی لازم را درقالب تفاهم نامه ای اعلام می نماید.

ایرانی در ادامه گفت:تعامل،تفاهم وهمکاری دوطرفه می‌تواند ایجاد سینرژی و در نتیجه توان افزایی قابل قبولی را داشته باشد.

در ادامه چالویی معاون اقتصادی وسرمایه گذاری منطقه آزاد کیش ضمن تقدیرازحضور مصمم بانک توسعه تعاون درعرصه های اقتصادی کشورگفت:از اینکه بانک توسعه تعاون درجهت بهره ورکردن فعالیت‌های اقتصادی است جای تقدیر وتشکر دارد.

وی گفت: برنامه های آی تی محور و‌ الکترونیک را حمایت کرده و مصمم به اجرای آن هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها