مدیرعامل شستا دربازید از خط تولیدو پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران؛

طرح نوسازی شرکت پشم شیشه با برنامه زمانبندی مشخص دنبال شود

مدیرعامل شستا در سفر به استان فارس به همراه جمعی از مدیران و معاونین از پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران بازدید کردند.

طرح نوسازی شرکت پشم شیشه با برنامه زمانبندی مشخص دنبال شود

 

به گزارش شستا رسانه،ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» و هیات همراه درسفر به استان فارس ضمن حضور در پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران به منطقه ویژه اقتصادی شیراز ، از خط تولید و طرح های توسعه این شرکت ، با مدیرعامل و دیگر مسئولین شرکت پشم شیشه ایران دیدار و گفتگو کردند.

وی با اشاره به اهمیت پروژه انتقال کارخانه پشم شیشه به منطقه ویژه اقتصادی شیراز تصریح کرد: در گام اول باید مشخص شود پایان اتمام کار پروژه چه تاریخی است. ثانیا اگر برنامه ریزی در این راستا صورت می گیرد باید به جد دنبال شود. مسلما این برنامه ریزی همراه با عملیات اجرایی و کار عملیاتی باعث ایجاد شور ، نشاط و امید به آینده را در دل کارگران ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل شستا با اشاره به چالش های پیش روی این پروژه تشریح کرد: با اتخاذ تصمیمات درست و ایجاد یک کارگاه همت ، تلاش و پیشرفت می توان ضمن سرعت دادن به کارها ، چالش های موجود را علیرغم شرایط فعلی اقتصادی کشور از میان برداشت.

وی در ادامه بیان داشت : از آنجایی که بحث پروژه ها یکی از مهمترین دغدغه های همیشگی شستا می باشد از همین جهت در هلدینگ ها مصوب شده است که پروژه ها ، مهندسی ارزشی شوند و سه فاکتور مهم ، زمان ، مکان و هزینه به عنوان ۳ اصل مهم در پروژه ها دیده شود.

وی با بیان اینکه این کارخانه سهم ۷۰ درصدی انواع محصولات پشم شیشه در بازار عایق ها را در اختیار دارد افزود: با توجه به طرح نوسازی ارائه شده توسط شرکت ، با یک برنامه زمانبندی مناسب ، تامین مالی و دیدن ریسک های موجود میتوان از امروز برای یک سال آینده پروژه انتقال کارخانه برنامه ریزی کرد‌ و با استفاده از تکنولوژی روز ، در خط تولید و افزایش ظرفیت همچنان رهبری بازار عایق را در دست داشت.

ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان و عوامل اجرایی این شرکت ، ابراز امیدواری کرد حداکثر تا سال آینده شاهد به بهره برداری رسیدن خط تولید این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز باشیم.

در پایان این بازدید جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران گزارشی از عملکرد شرکت در حوزه های تولید ، فروش و صادرات ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها