مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی:

هلدینگ معدنی صدر تامبن می‌تواند پیشران تحول در شستا باشد

مدیرعامل شستا گفت: سرمایه‌گذاری در هلدینگ صدر اولویت در شستا خواهد بود . سرمایه‌گذاری در شقوق مختلف صنایع معدنی ناظر به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در صدر اولویت‌های ما خواهد بود. از مدیران مجموعه، برنامه‌های توسعه‌ای ناظر به تحول را خواستاریم.

هلدینگ معدنی صدر تامبن می‌تواند پیشران تحول در شستا باشد

به گزارش شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در این جلسه با اشاره به رویکرد تحول در مدیریت شستا گفت: رویکرد ما تثبیت مدیریت و راهبری در سطوح شستا است. این به معنی دخالت در مجموعه‌ها نخواهد بود. نقش شستا حمایت، هدایت و نظارت بر هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه شستا است و ما این نقش را باقدرت دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: اعتقاد ما بر اعتماد به مدیران در سطوح مختلف است. مجموعه‌ها را باید با خرد جمعی اداری کنیم. تعیین تکلیف مدیران و موضوع انتصابات به‌سرعت در حال پیگیری است و اگر نیاز به تغییراتی در مدیریت مجموعه‌ها باشد به‌زودی انجام و به هلدینگ ها ابلاغ خواهد شد.

بازیان با اشاره به لزوم توجه به موضوع توسعه در هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه شستا تشریح کرد: انتظار ما در توسعه نسبت به امور دیگر انتظار بیشتری است. فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و توسعه باید به درستی در بخش‌های محتلف شناسایی شود.

وی با اشاره به ظرفیت هلدینگ صدر تأمین در ایجاد پروژه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و صنایع فلزی افزود: هلدینگ معدنی صدر تامبن می‌تواند پیشران تحول در شستا باشد. افزایش سرمایه و سرمایه‌گذاری در این هلدینگ با اولویت در شستا بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد. از مدیران مجموعه برنامه‌های توسعه‌ای ناظر به تحول را خواستاریم. توسعه در تمام هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه از اولویت‌ها ما در شستا است.

مدیرعامل شستا تصریح کرد: ما سریعاً باید به یک منشور راهبردی در هلدینگ صدر تأمین برسیم و مسائلی که ستون فقرات این تحول است تبیین و دنبال کنیم . یکی از نکات مهم در این خصوص بهره منمدی از مدیران جهادی و انقلابی که روحیه توسعه و تحول در آن‌ها نهادینه‌شده و برای این مهم برنامه‌های راهبردی دارند، است.

وی با اشاره به توانمندسازی نیروی انسانی در مسیر توسعه و تحول در شرکت‌های زیرمجموعه شستا گفت: امروز تکلیف ما توانمندسازی نیروی انسانی است ‌. فرهیختگی و آرمانگرایی در سطوح مختلف نیروی انسانی باید تقویت و تویعه یابد. آموزش سازمانی و مداوم در نیروی انسانی باید به‌صورت جدی پیگیری شود. باید فرصت ریسک و خطا به جوانان بدهیم تا با ارتقا دانش و کسب تجربه به مدیران لایق و توانمند در جمهوری اسلامی تبدیل شوند.

در این جلسه امیرحسین نادری با حکم ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی به‌عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین منصوب شد.

نادری با 23 سال تجربه فعالیت در حوزه فولاد و صنایع معدنی و مدیریت در شرکت‌های مختلف صنعتی و بورسی یکی از مدیران باتجربه و خوشنام در این حوزه است. مدیر عامل شرکت‌های ملی فولاد ایران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ریاست و عضویت هیأت مدیره شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد هرمزگان، فولاد تاراز، فولاد متیل و همچنین مشاور رئیس هیأت عامل در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از جمله سوابق مدیریتی وی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها