طاهری: چرا داوری محروم برای بازی استقلال - فولاد انتخاب شد؟

شما این همه اول فصل از داوران تست گرفتید، از 150 داور تست گرفتید، آنها الان کجا هستند؟

 طاهری: چرا داوری محروم برای بازی استقلال - فولاد انتخاب شد؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال این سؤال را مطرح کرد که چرا کمیته داوران داوری را که محروم بوده، برای قضاوت دیدار استقلال - فولاد خوزستان انتخاب کرده است؟

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه درباره دیدار روز گذشته استقلال مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم. این یک بازی بزرگ در لیگ ایران بود. بازی از جذابیت بالایی برخوردار بود و همه از نمایش ما لذت بردند. مشکل همان داوری بود که بازی را خراب کرد. سؤال من از کمیته داوران این است که حمید حاج‌ملک در هفته اول مصاف مس رفسنجان و نساجی مازندران را قضاوت کرده و اشتباه تأثیرگذار داشته است و او را محروم کردید، بعد از محرومیت، در هفته ششم مصاف ذوب‌آهن و مس را قضاوت کرده که اشتباه تأثیرگذار داشته است، پس چرا بازی هفته هشتم را به او دادید؟! این یک بازی بزرگ در لیگ ایران بود.

وی در ادامه افزود: شما این همه اول فصل از داوران تست گرفتید، از 150 داور تست گرفتید، آنها الان کجا هستند؟ حاج‌ملک پارسال چند بازی را سوت زد؟ این بازی، مصافی نبود که حاج‌ملک داور آن باشد. عملاً او روی اشتباهاتش اصرار داشت. من نمی‌گویم به عمد اینگونه قضاوت کرد، ولی اصلاً تمرکز نداشت. متأسفانه در چینش داوری مشکل داریم. آقای رئیس کمیته داوران حواس‌تان کجاست؟! این مسائل را حل کنید. مگر می‌شود داوری را که در حال گذراندن دوران محرومیتش است، در بازی استقلال و فولاد که یک بازی مهم است، انتخاب کنند؟ این وضعیت باورنکردنی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها