با دریافت 2 استاندارد جدید محقق می شود:

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در مسیر «ارتقای مدیریت مصرف انرژی» و «مشتری مداری»

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی اقتصادی خلیج فارس اعلام کرد: این منطقه ویژه اقتصادی با دریافت 2 استاندارد جدید، در مسیر «ارتقای مدیریت مصرف انرژی» و «مشتری مداری» گام بر می دارد.

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در مسیر «ارتقای مدیریت مصرف انرژی» و «مشتری مداری»

 

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، حسن خلج طهرانی با اشاره به این مطلب گفت: دریافت گواهینامه‌ استاندارد بین‌المللی مدیریت مصرف انرژی موسوم به ISO500001 از جمله دستاوردهای اخیر منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی اقتصادی خلیج فارس است که اجرای آن، سبب افزایش بهره‌وری، مدیریت مصرف بهینه انرژی و بهبود شاخص‌های زیست‌محیطی در صنایع خواهد شد.

وی افزود: ممیزی این استاندارد از سوی شرکت گواهی دهنده‌ بین‌المللی SGS صورت گرفته و نشان‌دهنده‌ بهبود شاخص‌های این حوزه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس است.

خلج طهرانی دریافت گواهی استاندارد ارتقای رضایت مشتریان موسوم به استاندارد ISO100004 را نیز یکی دیگر از اقدامات اخیر این شرکت عنوان کرد و گفت: منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی اقتصادی خلیج فارس با همکاری همه کارکنان و همچنین استقرار تیمی علمی متشکل از دانشگاهیان، موفق به دریافت استاندارد مذکور شد.

وی ادامه داد: دریافت استاندارد ISO100004در راستای ارتقای عملکرد شرکت در حوزه مشتری مداری و افزایش اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران و تسهیل سرمایه پذیری منطقه خواهد بود. دریافت استاندارد یاد شده در سازمان، این پیام را به مشتریان القا می‌کند که خواسته‌ها و نیازهای آنها برای سازمان اهمیت دارد و سازمان در برآورده کردن این خواسته‌ها اهتمام خواهد داشت.

به گفته مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی اقتصادی خلیج فارس، این شرکت پیش از این، استاندارد ISO10002 را -که مرتبط با رسیدگی به شکایات مشتریان است- نیز کسب کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها