مدیرعامل شستا:

بومی سازی قطعات وارداتی در دستور کار قرارگیرد

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی صبح امروز با سفر به استان قزوین از شرکت های تابعه شستا در این استان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات قرار گرفت.

بومی سازی قطعات وارداتی در دستور کار قرارگیرد

به گزارش شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی صبح امروز از شرکت های لوازم خانگی پارس و پارس الکتریک از شرکت های تابعه هلدینگ صنایع عمومی بازدید کرد. 

وی در حاشیه این بازدید با اشاره بر لزوم تحول در تولید و بومی سازی تکنولوژی گفت: امروز در مجموعه های تولیدی باید با اتکا بر دانش نخبگان و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان ، بستر لازم برای تولید قطعات در داخل کشور و بومی سازی تکنولوژی فراهم شود. 

وی افزود: در مجوعه هایی نظیر پارس الکتریک و شرکت لوازم خانگی پارس، لازم است از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای تولید قطعات و کاهش وابستگی به شرکت های خارجی استفاده شود. این مهم از اولویت های ما درشستا است که به جد آن را پیگیری میکنیم. 

بازیان با اشاره به لزوم توسعه بازار اظهار داشت: توسعه بازار اولویت دیگری است که باید درنظر گرفته شود . در این خصوص باید با هم افزایی با شرکت های درون گروهی و برون گروهی بازار مناسب برای ارائه محصولات را ایجاد کرد . افزایش کیفیت و ارائه محصولات به روز امری مهم در توسعه بازار و افزایش فروش محصولات است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها