مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید از پگاه آذربایجان شرقی:

توجه جدی به تولید محصولات با کیفیت، درجه یک، با قیمت مناسب و نوآورانه

ما با تداخل بازار محصولات پگاه در استان ها مخالفیم و حرکت مجموعه پگاه نیز باید منطبق با مدیریت بازار، مدیریت تقاضا و تعیین اهداف فروش باشد.

توجه جدی به تولید محصولات با کیفیت، درجه یک، با قیمت مناسب و نوآورانه

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در نشست صمیمی همکاران فروش ضمن اعلام این مطلب افزود: تولید و اشتغال نیروی انسانی یکی از مهم ترین و اساسی ترین اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

او ابراز امیدواری کرد: با تولید و توسعه بازارهای داخلی و صادراتی، بتوانیم به اشتغال پایدار و تحقق مؤلفه های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مد نظر رهبر معظم انقلاب، دست یابیم.

مدیرعامل صنایع شیر ایران به فعالیت بسیار خوب شعب بازارگستر پگاه در آذربایجان شرقی و به ویژه در سطح تبریز اشاره و از فعالیت‌های نادر وطن پور به‌عنوان مدیر شعبه تبریز و فهیمه بالغ به‌عنوان بهترین همکار فروش تقدیر کرد.

محمدپور در ادامه ضمن بازدید از خطوط تولید مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از نزدیک با همکاران بخش تولید گفتگو و از تلاش‌های شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

در این برنامه همچنین، انبار محصولات پودری شرکت پگاه آذربایجان شرقی نیز به بهره برداری رسید که با افتتاح این انبار ۹۰۰ تن به ظرفیت انبارهای این شرکت، افزوده شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها