مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه) تاکید کرد:

ظرفیت بالای “شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد” برای سودآوری بیشتر

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران «شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد» را یکی از پرسودترین مجموعه‌های صنایع شیرایران توصیف کرد که قادر است در آینده به یکی از مجموعه‌های برترپگاه در سودآوری تبدیل شود.

ظرفیت بالای “شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد” برای سودآوری بیشتر

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی‌اصغر محمدپور در بازدید از شرکت شیرخشک نوزاد پگاه شهرکرد این شرکت را مجموعه‌ای با ظرفیت ویژه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک این شرکت به یکی از مجموعه‌های برتر صنایع شیر ایران در صدر سودآوری تبدیل خواهد شد.

او با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در حوزه صادرات، افزود: این مجموعه قابلیت و ظرفیت حضور در بازار کشورهای منطقه و اوراسیا را دارد.

محمدپور همچنین از کمک به سرمایه‌گذاری در شرکت شیر خشک نوزاد پگاه خبر داد و افزود: نگاه مدیریت و همکاران به این شرکت باید نگاهی با برنامه ریزی بلندمدت باشد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران همچنین خواستار کنترل هزینه‌های مالی، کاهش بهای تمام شده و برنامه ریزی جهت بالا بردن حاشیه سود در شرکت‌های تابعه پگاه شد.

محمدپور همچنین در بازدید از شرکت پگاه اصفهان نیز گفت: این شرکت با نگاه به توسعه بازار، در حوزه تولید محصولات جدید با کیفیت و راه اندازی تکنولوژی‌های جدید به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو مطرح است.

او با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، از تولید محصولات جدید پگاه اصفهان ابراز خرسندی و بر توسعه بازارهای داخلی و صادراتی، تاکید کرد.

محمدپور تصریح کرد: شرکت‌های تابعه تولیدی مانند پگاه اصفهان، تولید محصولات با کیفیت، جهت توسعه فروش داخلی و صادراتی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها