برنامه تحول مدل کسب‌وکار بانک سینا تدوین می‌شود

سرپرست بانک سینا از آغاز تدوین برنامه تحول کسب‌وکار این بانک خبر داد.

برنامه تحول مدل کسب‌وکار بانک سینا تدوین می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در نشست مدیران شعب منطقه غرب تهران با بیان این مطلب افزود: بانک سینا برای گذار از بانکداری سنتی به بانکداری مدرن، نیاز به تغییر و بازنگری در فرآیندها، زیرساخت‌ها و محصولات دارد که همه این‌ها باید متناسب با برنامه کسب‌وکار بانک باشد.

وی ادامه داد: در تدوین مدل کسب‌وکار بانک سینا به پرسش‌های اساسی پاسخ داده می‌شود که این پرسش‌ها مشخص می‌کنند اولویت‌های بانک در جذب مشتری، طراحی و ارائه محصولات و کانال‌های ارائه خدمات کدامند.

سرپرست بانک سینا با تشریح شاخص‌های مهم بانک در حوزه‌های مختلف، گفت: بانک سینا از منظر نسبت‌های احتیاطی، نسبت کفایت سرمایه، نسبت مطالبات غیرجاری و... در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

فتحعلی با بیان اینکه سهم بازار بانک سینا در بازار پول باید افزایش یابد، افزود: باید از بانکداری سنتی به سمت بانکداری جدید و سرویس‌محوری حرکت کنیم و با ارائه خدمات و محصولات متنوع، تقویت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و... برای افزایش سهم منابع بانک قدم‌های محکم‌تری برداریم.

وی ضمن تشکر از همه همکاران پرتلاش منطقه غرب تهران، توجه بیشتر به موضوعات سرمایه‌های انسانی و آموزش مستمر همکاران را از دیگر اولویت‌های بانک سینا در دوره جدید برشمرد.

در این نشست، اعضای هیئت‌عامل بانک سینا، مدیر منطقه و رؤسای شعب غرب تهران به بیان دغدغه‌ها و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود بازاریابی و جذب منابع بیشتر در این منطقه پرداختند.

از رؤسای شعب برتر منطقه غرب تهران نیز در این نشست تقدیر شد.

همچنین سرپرست بانک سینا و اعضای هیئت‌عامل از تمام شعب بانک سینا در منطقه غرب تهران بازدید کرده و از نزدیک در جریان تلاش‌های همکاران در شعب این منطقه قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها