پیش‌بینی بورس شنبه 1 شهریور

بازار سهام پس از پشت سر گذاشتن اصلاح قیمت‌ها و سیر نزولی چشم‌گیر در روزهای گذشته، طی هفته آینده چه روندی را در پیش خواهد گرفت؟ پیش‌بینی‌ها حاکی از تصمیمات امیدوارکننده برای بازار سهام هفته بعد است.

پیش‌بینی بورس شنبه 1 شهریور

به گزارش مستقل آنلاین : سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در هفته اخیر قیمت سهام‌ اصلاح خوبی را پشت سر گذاشت،‌گفت : بازار به نوعی از فضای پرریسک خود به لحاظ قیمتی فاصله گرفته و سهم‌ها به منطقه جذابی از لحاظ قیمتی رسیده‌اند، همچنین در کنار این موضوع تحولاتی نیز در بازار جهانی شکل گرفته که احتمالا در آینده نه‌چندان دور بر بازار سرمایه تاثیرگذار خواهند بود.

وی افزود: میان بخشی از حقوقی‌ها و صندوق‌ها مبنی بر توقف عرضه سهام ناهماهنگی وجود داشت که احتمالا در بازار فردا کم‌رنگ‌تر خواهد شد و شرایط از شنبه به سمت تعادل پیش خواهد رفت، به نظر می‌رسد بازار فردا تقابلی میان عرضه‌کنندگان و متقاضیان خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: تحولات از گروه‌های بنیادین مانند پالایشی‌ها و خودروسازی شکل می‌گیرد، روز شنبه موج حمایتی برای سهامی خواهد بود که بتوانند کلیت بازار سهام را به سمت مثبت سوق دهند. در نتیجه شنبه و هفته آینده بسیار متفاوت‌تر از هفته گذشته است و باید انتظار حمایت از برخی سهام‌ که حمایت از آنها بر کلیت بازار و شاخص کل بازار تاثیرگذار است را داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیماتی مبنی بر افزایش سقف سرمایه‌گذاری صندوق‌ها به حالت قبل، افزایش اعتبار کارگزاری‌ها به همان ۲۰ درصد گذشته و برگشت ساعات معاملات بازار سهام مثل سابق می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار سرمایه بگذارد و این امیدواری را برای بازگشت به سیر صعودی به مرور زمان بیشتر کند.

منبع :تجارت‌نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها