مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛

«جایزه ملی هم‌افزایی» اقدامی مبتکرانه و شایسته در بین شرکت‌های تابعه شستا است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ایده اهداء جایزه ملی هم‌افزایی در شستا گفت: این جایزه برای نخستین بار با عنوان «جایزه ملی هم‌افزایی» در بین شرکت های تابعه شستا اهداء می شود. این اقدام شایسته قطعا می تواند نتایج خوبی در افزایش هم‌افزایی در میان شرکت ها داشته باشد.

«جایزه ملی هم‌افزایی» اقدامی مبتکرانه و شایسته در بین شرکت‌های تابعه شستا است

به گزارش شستا رسانه، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در آیین اختتامیه همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین که در سالن همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که در گذشته شستا را در حاشیه قرار داد، عدم توجه به گذاره‌های راهبردی بود.

موسوی اضافه کرد: در بطن کار و تعامل‌های دانش بنیادی، فرصت های جدیدی فراروی مجموعه قرار می گیرد و به این واسطه ناکارآمدی های گذشته در بخش تولید و توسعه زیرساخت ها جبران می شود. اگر تمام سیاست‌های راهبردی حول موضوع دانش بنیان و با محوریت هم افزایی تدوین بشود به اهداف از پیش تعین شده دست پیدا می کنیم و در نهایت خروجی مطلوبی را به دست می‌آوریم.

وی با بیان اینکه گردهمایی‌ها منجر به افزایش کارایی و نگاهی واحد می‌شود، افزود: همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در بخش های خصوصی باید توسعه پیدا کند چراکه نقدینگی زیادی در فضای عمومی وجود دارد که با توجه به این ظرفیت‌ها بستر مناسبی برای اقتصاد مردمی به وجود می‌آید.

موسوی در تشریح دیگر راهبردهای سازمان تامین اجتماعی در حوزه سرمایه ‌گذاری، مطرح کرد: باید این نکته را مدنظر قرار داد که پیش از هر اقدامی باید از تمام ظرفیت داخلی خود بهره ببریم و پس از آن به مقدمات توسعه‌های بین المللی توجه داشته باشیم. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: گفت و گو های تخصصی امکان افزایش توان و بهره وری را فراهم می کند و با استفاده از سازوکار هم افزایی می توان در راستای سیاست های کلان مجموعه گام برداریم؛ کما اینکه در مجموعه تامین اجتماعی بیش از 70 همت (هزار میلیارد تومان) گردش نقدینگی داشتیم و بیش از 90 پروژه اجرایی و توسعه ای هدف گذاری شده که ارزشی بالغ بر 63 هزار همت را به وجود می‌آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها