ضرب و شتم خونین یک روحانی توسط اراذل و اوباش+عکس

یک فرد روحانی در بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس توسط اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم خونین قرار گرفت.

ضرب و شتم خونین یک روحانی توسط اراذل و اوباش+عکس

مهدی فخارپور، اولین شهروندی نیست که قربانی قدرت نمایی  اراذل و اوباش  شده است و آخرینش هم نخواهد بود، او اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) است و در حالی که بینایی‌اش کم‌سو شده، حال جسمی مساعدی ندارد.

حجت‌الاسلام مهدی فخارپور ماجرای  ضرب و شتم  وحشیانه خود توسط اراذل و اوباش را اینطور توضیح می‌دهد: چهارشنبه 22 تیرماه، برای ورزش صبحگاهی به بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس مراجعه کردم؛ مشغول پیاده‌روی بودم که ناگهان چند دختر جوان را دیدم که با سر و صدای زیاد در حال فرار از پارک هستند.

فخارپور ادامه داد: لحظه‌ای بعد متوجه شدم 5 یا 6 نفر اراذل و اوباش که ظاهراً مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، به یک پسر جوان حمله کرده و در حال ضرب و جرح وی با قمه و چوب هستند.

وی افزود: پس از مشاهده این حادثه، خیلی زود برای کمک به پسر جوان، اقدام و سعی کردم که پسر جوان را از دست اراذل و اوباش نجات دهم اما در یک چشم به‌هم زدن من را هم هدف ضربات مهلک قمه، چوب و شیشه شکسته قرار دادند و دقایقی بعد، بلافاصله با یک خودرو از مهلکه گریختند.

حجت الاسلام مهدی فخارپور در خصوص شدت جراحات وارد شده به چشمش می‌گوید:‌ متاسفانه در این درگیری از ناحیه دست، صورت و چشم به شدت آسیب دیده‌ام؛ بینایی یکی از چشمانم بر اثر برخورد شیشه شکسته کم‌سو شده است.

او گفت: این حادثه به کلانتری 126 تهرانپارس گزارش داده شد اما تا این لحظه نتیجه‌ای از اقدامات پلیس در این زمینه گزارش نشده است./تسنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها