ساماندهی گل‌فروشی‌های حاشیه بزرگراه مسیر بهشت زهرا (س)

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به فعالیت بیش از ۹۰ غرفه گل‌فروشی از ۲۵ سال قبل در بزرگراه مسیر بهشت زهرا (س) بر ساماندهی این گل‌فروشان این منطقه تاکید کرد.

ساماندهی گل‌فروشی‌های حاشیه بزرگراه مسیر بهشت زهرا (س)

 

به گزارش ایرنا از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی از مسیر بزرگراه هاشمی، گل‌فروش‌های حاشیه بزرگراه مسیر بهشت زهرا (س) و بازار جواد الائمه واقع در منطقه ۱۸ شهرداری بازدید و بر ساماندهی این افراد تاکید شد.

بیگی با اشاره به بازدید خود از بزرگراه هاشمی و فعالیت گل‌فروشان در این محدوده اظهارداشت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان قصد ساماندهی این غرف را دارد.  

وی با بیان اینکه پس از تعیین تکلیف غرفه‌های گل‌فروشی، دستفروشان حاشیه بزرگراه ساماندهی خواهند شد، افزود: ساماندهی این افراد از منظر ایمنی و ترافیکی اهمیت زیادی دارد و باید با اولویت بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

بیگی ادامه داد: راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی گل فروشان در این محدوده مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفته تا مسئله دستفروشی گل در این محور برطرف شود.

وی درباره بازدید خود از بازار جواد الائمه گفت: این بازار شامل ۱۸۶ غرفه است که از سال ۸۳ آغاز به کار کرده اما نظارت جدی بر فعالیت آنها وجود نداشته و بخش زیادی از این غرفه‌ها بدون استفاده بوده یا به عنوان انبار از آنها استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به ظرفیت‌های بازار جوادالائمه در ساماندهی دستفروشان و بساط‌گستران خیابان حسنی ادامه داد: به همین دلیل شرکت ساماندهی اقداماتی برای باز پیرایی و بازسازی بازار جوادالائمه در دستور کار قرار داده است تا از این ظرفیت برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان این منطقه استفاده شود.

بیگی تاکید کرد: تعیین تکلیف این بازار با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق عامه جزو اولویت‌های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها