هدیه سازمان بهشت زهرا برای خانواده متوفیان

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران از بسته هدیه ای رونمایی می شود که برای خانواده‌های متوفیان به در منازل ارسال خواهد شد .

هدیه سازمان بهشت زهرا برای خانواده متوفیان

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)  با اشاره به حضور این سازمان در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران اظهار کرد: دستاورد اصلی ما این است که در امور جاری شهروندان بتوانیم خدمات رسانی خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از رونمایی دو طرح این نهاد در نمایشگاه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه بسته هدیه از سوی سازمان به خانواده‌های متوفیان به درب منازل ارسال خواهد شد که از اعیاد قربان و غدیر آغاز می شود.

وی ادامه داد: در کنار این هدیه معنوی به خانواده ها برگه ای قرار داده شده که هم در آن از قصور در خدمات رسانی به خانواده های داغدار عذرخواهی کنیم و هم بتوانیم فرآیند خدمات را با نظرسنجی ارزیابی کنیم.

غضنفری با اشاره به تولید یک فایل صوتی به مدت زمان دو ساعت در این سازمان، تصریح کرد: این کلیپ در سالن عروجیان که محل انتظار خانواده متوفی برای طی کردن آماده سازی متوفی جهت خاکسپاری است، پخش می شود که برداشت معنوی از آموزه ها و معارف دینی است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری اقدام بسیار خوبی است، یادآور شد: شهرداری خدمات متعدد خود را در این نمایشگاه ارائه می دهد. مردم شهرداری را یک نهاد خزانه ای می دانند اما برگزاری نمایشگاه و نمایش دستاوردها نشان می دهد که اگر شهرداری درآمدی دارد برای شهروندان هزینه می کند.

وی ادامه داد: توانمندی های عرضه شده نشان می دهد که شهرداری در طول 24 ساعت به مردم شهر خدمات ارائه می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها