اینترنت رایگان برای سه دهک جامعه

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت: سه دهک درآمدی پایین جامعه که می توانند بروند چک کنند و کسانی که یارانه 400تومانی را عمده آنها مشمول می شوند به آدرسی گفتم مراجعه کنند واین بسته را برای خودشان فعال کنند.

اینترنت رایگان برای سه دهک جامعه

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: مردم می توانند مراجعه کنند به درگاه ملی خدمات هوشمند به آدرس my.gov.ir آنجا یک شماره تلفنی را ثبت می کنند و روی آن شماره تلفن از هر اپراتوری باشند یک بسته اینترنت رایگان را ما برایشان فعال خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: این بسته‌ها 4 ماهه است اما بصورت دائمی برقرار می شود هر چهار ماه یک بار می‌توانند استفاده کنند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که چه افرادی می‌توانند از این بسته‌ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: سه دهک درآمدی پایین جامعه که می توانند بروند چک کنند و کسانی که یارانه 400تومانی را عمده آنها مشمول می شوند به آدرسی گفتم مراجعه کنند واین بسته را برای خودشان فعال کنند.

وی در مورد کندی اینترنت گفت: اگر کندی هر جا مشاهده کردید با سامانه 195 ما تماس بگیرند  شبانه روزی هستند هم سایت شان است و ما حتما بررسی می کنیم اما کندی و کلی در این چند روز گذشته بخاطر قطعی های گسترده ای که دو سه شب داشتیم اتفاق افتاد که برطرف شده و اگر موردی جایی بود سامانه 195  آماده است که بصورت شبانه روزی گزارشات مربوطه را بگیرد و دوستان ما پیگیری می کنند و بررسی می کنند و متقاضی هم پاسخ می دهد./برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها