تجهیز همه روستاهای کشور به اینترنت تا پایان امسال

زیر ارتباطات با اشاره به تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به اینترنت گفت: وقتی متوجه مشکل حاد اینترنت در دو شهرستان استان زنجان شدیم و فهمیدیم کودکان این مناطق با مشکل آموزش مجازی مواجه هستند، تصور کردیم اینها بچه‌های خود ما هستند که نمی‌توانند از ساعات آموزشی برخوردار باشند و از همه توان برای رفع مشکلات این مناطق استفاده کردیم.

تجهیز همه روستاهای کشور به اینترنت تا پایان امسال

محمدجواد آذری جهرمی در جلسه بررسی مشکلات ارتباطی استان زنجان که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور امام جمعه، استاندار و سرپرست اداره فناوری اطلاعات استان و مسئولان مخابرات و همراه اول کشور برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های ارتباطی استان زنجان پیشرفت خوبی داشته‌اند به طوری که تاکنون ۷۰ سایت برای ۹۵ روستا دایر شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در تلاش برای رفع مشکلات ارتباطی استان زنجان هستیم، خاطرنشان کرد: وقتی متوجه مشکل حاد اینترنت دو شهرستان زنجان شدیم و فهمیدیم کودکان این مناطق با مشکل آموزش مجازی مواجه هستند تصور کردیم اینها بچه‌های خود ما هستند که نمی‌توانند از ساعات آموزشی برخوردار باشند و از همه توان برای رفع مشکلات این مناطق استفاده کردیم.

آذری جهرمی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مشکلات ارتباطی استان‌هایی مانند: هرمزگان، سیستان و بلوچستان، زنجان، کهیگلویه و بویراحمد، کردستان، فارس و زنجان رفع شود.
 

تجهیز روستاها به اینترنت

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت مجهز می‎شوند بیان کرد: دوستان ما همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته‌اند تا همه روستاهای بیش از ۲۰ خانوار از اینترنت بهره‌مند شوند. ما این نوع خدمت‌رسانی به مردم را نعمتی از سوی خدا می‌دانیم و از خداوند تشکر می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها