پسر ناخلف دستانش به خون مادر آغشته شد

متهم ابتدا منکر حضور خود در منزل متوفی شد، اما با توجه به مدارک و ادله موجود و بعد از چندین ساعت تحقیقات مستمر لب به اعتراف گشود.

پسر ناخلف دستانش به خون مادر آغشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری فردی خبر داد که دستانش به خون مادر آغشته شد و او را به خاطر اختلافات خانوادگی به قتل رساند.

«سرهنگ «یدالله طهماسیان» در این باره بیان داشت: در پی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی بر فوت خانمی ۶۵ ساله در شهرستان قرچک، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حضور عوامل تشخیص هویت در محل مشخص شد که متوفی از ناحیه سر دچار خونریزی شده، لذا در تحقیقات میدانی این پلیس اهالی محل عنوان کردند که در منزل متوفی صدای درگیری شنیده اند، به همین دلیل اولیای دم شناسایی و سه دختر متوفی در پلیس آگاهی حاضر و بیان داشتند که مادرمان در منزل تنها زندگی می‌کرده، اما یک برادر هم داریم که به بهانه‌های مختلف با مادرمان درگیر می‌شد و از او طلب پول می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت: با اخذ دستور قضایی وعدم مراجعت فرزند پسر در پلیس آگاهی و شروع تحقیقات محلی مشخص شد فرزند پسر متوفی در زمان فوت در محل حادثه حضور داشته است که وی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم ابتدا منکر حضور خود در منزل متوفی شد، اما با توجه به مدارک و ادله موجود و بعد از چندین ساعت تحقیقات مستمر لب به اعتراف گشود و بیان کرد که در روز حادثه من به منزل مادرم رفتم، اما با مادرم درگیر شدم و از من خواست که از منزل بیرون بروم، ناخواسته با مادرم گلاویز شدم و او را به سمت عقب هل دادم که او از پشت با چارچوب درب و سپس بخاری برخورد کرد و به زمین افتاد و زمانی که دیدم نبض مادرم ضعیف است منزل را ترک کرده و متواری شدم.

سرهنگ «طهماسیان» در پایان از شهروندان خواست نسبت به بالا بردن آستانه تحمل خود اقدام و در صورت بروز مشکلات خانوادگی از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها