کشف جسد کودک ۱۰ ساله در دماوند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در پی اعلام مفقودیت یک پسر بچه ۱۰ ساله توسط والدینش در شهرستان دماوند، عملیات میدانی و علمی پلیس برای پیدایش این کودک بصورت جدی آغاز شد.

کشف جسد کودک ۱۰ ساله در دماوند

سردار کیومرث عزیزی در تشریح این خبر گفت:حدود ۳ روز پیش با طرح شکایت والدین یک کودک ۱۰ ساله مبنی بر مفقودیت فرزندشان به مراجع انتظامی شهرستان دماوند ، اقدامات فنی و تخصصی پلیس از همان لحظات اولیه آغاز و سرنخ های مبهمی مبنی بر وقوع احتمالی آدم ربایی بدست آمد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی در نهایت جسم بی جان این کودک در بیابان های گیلاوند پیدا شد تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی جسد این کودک به پزشکی قانونی منتقل شد.

رئیس پلیس شرق استان تهران خاطر نشان کرد: پلیس با بررسی شواهد و دلایل متقن به یک جوان ۱۹ ساله که طرح دوستی با این کودک ریخته بود مظنون و با اقدامات فنی با هماهنگی بازپرس پرونده ضمن دستگیری متهم پرده از یک جنایت گشود.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدامی در این رابطه بود که در مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم خود که منجر به قتل شد اقرار کرد.

سردار عزیزی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس در خصوص انگیزه متهم و علت تامه وقوع قتل ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه از شهروندان خواست در نگهداری از کودکان خود در خارج از منازل هنگام بازی و تنها بودن انها نظارت مستقیم و حساسیت بیشتری داشته باشند./ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها