بازدید مدیرعامل بانک دی از نیروگاه برق شهدای پاکدشت(دماوند)

مدیرعامل بانک دی با هدف بررسی وضعیت عملکرد نیروگاه و ارائه راهکارهای تقویت و هم افزایی گروه مالی دی از نیروگاه برق شهدای پاکدشت(دماوند) بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک دی از نیروگاه برق شهدای پاکدشت(دماوند)

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل، در دیدار از نیروگاه برق شهدای پاکدشت (دماوند) با اشاره به لزوم همگرایی در گروه مالی دی گفت: مهمترین هدف از این بازدید، علاوه بر بررسی شاخص‌های فنی و عملکردی نیروگاه، رفع موانع موجود در تولید برق کشور توسط این نیروگاه است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به برنامه‌ریزی مدون برای تعمیرات اساسی در نیروگاه افزود: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و افزایش تقاضا برای برق در سطح کشور، می‌بایست تمامی موانع موجود بر سر راه تولید برق نیروگاه برداشته شود تا این نیروگاه بتواند در دوران اوج مصرف پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

وی ادامه داد: نیروگاه برق دماوند به عنوان یک سرمایه ملی و ارزشمندترین دارایی بانک دی دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در تولید برق کشور است و همکاران نیروگاه دماوند با تلاش شبانه روزی، رفاه حال مردم را فراهم کرده اند که این همت و تلاش، شایسته قدردانی است.

قیطاسی، فروش دارایی‌های مازاد را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت‌مدیره بانک دانست و بر تسریع در روند واگذاری انواع دارایی‌های مازاد بانک و شرکت‌های گروه تأکید کرد.

در ادامه این نشست مدیرعامل نیروگاه برق دماوند ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات نیروگاه گفت: نیروگاه برق دماوند با به‌کار گیری سرمایه انسانی متخصص و حرفه‌ای به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران است و به‌عنوان بزرگ‌ترین نیروگاه برق حرارتی کشور و بزرگ ترین نیروگاه سیکل ترکیبی خاورمیانه بیش‌از ۴۰ درصد برق تهران و ۶ درصد برق کشور را تولید می کند و با رعایت الزامات قانونی و اخذ تاییدیه های لازم به دنبال استفاده از ظرفیت های مازاد تولید برق در نیروگاه برای افزایش سودآوری شرکت نیروگاه برق دماوند هستیم.

وی افزود: نیروگاه شهدای پاکدشت به عنوان بزرگترین نیروگاه برق حرارتی کشور در سال ۱۴۰۰ با رشد تولید خالص ماهیانه ۷.۳ درصد سهم به‌سزایی در تامین برق و پایداری شبکه سراسری در پیک مصرف تابستان داشته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با مساعدت مدیرعامل بانک دی و وصول مطالبات نیروگاه از وزارت نیرو شاهد افزایش ظرفیت نیروگاه در تولید برق کشور باشیم.

مدیرعامل بانک دی در حاشیه این دیدار از بخش‌های مختلف نیروگاه و میز خدمت بانک دی در نیروگاه دماوند بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها