استقرار پلیس های موتور سوار برای مقابله با موبایل قاپی

سردار رحیمی گفت: موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی، نسبت به مدت مشابه قبل حدود ۸ الی ۱۰ درصد کاهش داشته و این سرقت‌ها مهار شده است.

استقرار پلیس های موتور سوار برای مقابله با موبایل قاپی

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در زمینه موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی، نسبت به مدت مشابه قبل حدود ۸ الی ۱۰ درصد کاهش سرقت  داشتیم.

به گفته سردار رحیمی، قرارگاه ویژه مقابله با سرقت ایجاد شده و بیش از صد موتورسیکلت و موتورسوار متبحر در نقاط مختلف پایتخت توزیع شده‌اند. مردم بلافاصله بعد از سرقت کیف یا تلفن همراه خود با ۱۱۰ تماس بگیرند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از ابتدای اسفند طرح ویژه‌ای را برای مقابله با سرقت در سطح تهران به کار گرفته‌ایم که تا شب عید این طرح ادامه دارد.

پیش از این، سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفته بود، قبل از شروع راه اندازی قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی و مرکز واکنش سریع در پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۱۸ درصد از جرایم خرد در پایتخت مربوط به موبایل و کیف قاپی بوده است.

به گفته سردار رحیمی، با راه‌اندازی قرارگاه ویژه مبارزه با سرقت کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی، بالغ‌بر ۸ درصد از این سرقت‌ها روند کاهشی به خود گرفته است.

از راه‌اندازی قرارگاه مقابله با سرقت موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی حدود دو ماهی می‌گذرد و قرار است این قرارگاه تقویت و تعداد تیم‌های آن افزایش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها