کشف ۳۰ فقره موبایل قاپی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان/ سارقان دستگیر شدند

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو موبایل قاپ و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

کشف ۳۰ فقره موبایل قاپی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان/ سارقان دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری دو سارق موبایل قاپ و کشف 30 فقره سرقت به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان، خبر داد. 
 
 سرهنگ کارآگاه سلطانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و بررسی سرقت های مشابه، مشخص شد دو سارق جوان اقدام به سرقتهای متعدد در منطقه جنوب شرق تهران و محدوده خیابان پیروزی کرده که براساس فیلم های به دست آمده از محل های وقوع جرم، هویت یکی از سارقان به نام «سعید» 26 ساله شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، چهارم شهریور ماه، «سعید» در خیابان پیروزی دستگیرشد، در بازرسی از وی، دو دستگاه گوشی مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که در سرقت ها از آن استفاده می‌کردند کشف و ضبط شد.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تصریح کرد: پس از انتقال «سعید» و اعتراف به سرقت های متعدد تلفن همراه، وی «یوسف»21 ساله را به عنوان همدست خود اعلام کرد، که در نهایت یوسف نیز شناسایی و دستگیر شد و از وی یک قبضه چاقو و یک دستگاه گوشی مسروقه، کشف شد که وی در اعترافاتش اعلام کرد که گوشی های مسروقه را در خیابان مولوی به هر فردی که با قیمت بالاتر خریداری می‌کرده، فروخته است.

وی با بیان اینکه در مجموع این دو سارق به 30 فقره سرقت اعتراف کردند که ارزش تقریبی آنها 250 میلیون تومان برآورد شده است خاطرنشان کرد: با شناسایی مالباختگان، 28 نفر از آنان متهمان را در مواجهه حضوری شناسایی و به عنوان سارق اموال خود معرفی و از آنان شکایت کردند.

گفتنی است پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد. /فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها