آغاز تحقیقات برای کشف اسرار قتل دختر جوان در پایتخت/او چاقو چاقو شده است

تحقیقات برای کشف اسرار قتل دختر جوان که با ضربات متعدد چاقو در خانه اش به قتل رسیده از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

آغاز تحقیقات برای کشف اسرار قتل دختر جوان در پایتخت/او چاقو چاقو شده است

شامگاه یکشنبه هفدهم بهمن امسال به قاضی محمدرضا صاحب جمعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری جوان در خانه‌اش به قتل رسیده است.دقایقی از این تماس می‌گذشت که تیم جنایی در صحنه جرم که یکی از مناطق تهران بود حاضر شد.

مقتول دختری بود 34ساله که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و روی گردن او آثار سوختگی با اسید نیز مشهود بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که دختر جوان به تنهایی در آپارتمان زندگی می‌کرد و به تازگی با پسری نامزد کرده بود. نامزد وی که با جسد مواجه شده و پلیس را خبر کرده بود در تحقیقات گفت:با بهاره در دانشگاه آشنا شدم و حدود 5سال قبل به خواستگاری‌اش رفتم و با هم نامزد کردیم.

او به تنهایی زندگی می‌کرد و چند روز قبل یعنی روز پنجشنبه با من تماس گرفت و گفت شخصی زنگ خانه‌اش را زده اما کسی پشت در نیست. بارها از پشت چشمی بیرون را دیده اما هیچ‌کس پشت در نیست. حتی موضوع را به مدیر ساختمان هم گفته بود و با هم به جست‌و‌جو در تمام ساختمان پرداخته بودند اما مورد مشکوکی ندیده بودند. وقتی این موضوع را به من گفت تأکید کردم که در حفاظ را هم قفل کند و بعد بخوابد.

 وی ادامه داد: صبح روز جمعه به من زنگ زد و از من خواست تا کلید در حفاظ (درآکاردئونی) را برایش ببرم. ظاهرا کلید قفل حفاظ در دسته کلید‌های من بود و او از شب قبل که در را قفل کرده بود داخل خانه محبوس شده بود.وی ادامه داد: صبح جمعه کلید را برای او بردم و بعد به خانه برگشتم تا اینکه یکشنبه شب مادرش با من تماس گرفت و درحالی‌که نگران بود می‌گفت هرچه به بهار زنگ می‌زند موبایلش خاموش است. فکر می‌کرد بهار پیش من است اما وقتی شنید من هم از او بی‌خبرم نگرانی‌اش بیشتر شد. گفتم فورا به خانه‌اش می‌روم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. وی گفت: با کلیدی که داشتم وارد خانه بهار شدم و با دیدن پیکر بی‌جان او شوکه شدم.

هم‌اکنون گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده برای کشف اسرار قتل دختر جوان آغاز کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها