دخترکشی به خاطر همسر جدید!

مردی که مدعی است به خاطر اعتراض‌های همسر جدیدش، دختر ۱۰ ساله خود را بیهوش و در کنار جاده رها کرده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

دخترکشی به خاطر همسر جدید!

مردی که مدعی است به خاطر اعتراض‌های همسر جدیدش، دختر 10 ساله خود را بیهوش و در کنار جاده رها کرده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۹۸ با شکایت زنی که مدعی بود همسر سابقش دخترش را سربه نیست کرده آغاز شد. وی در تشریح ماجرا گفت: در سال 87 با ناصر ازدواج کردم او قبل از من هم دوبار ازدواج ناموفق داشت، یکسال بعد از ازدواج صاحب دختری به نام سیما شدیم. وقتی دخترمان یکساله بود به خاطر اختلاف‌هایی که با ناصر پیدا کرده بودیم از هم جدا شدیم و سرپرستی سیما به من سپرده شد. وقتی دخترم به سن هفت سالگی رسید ناصر از من خواست تا سرپرستی بچه را به او واگذار کنم اما حاضر به این کار نشدم چون می‌دانستم که او برای چهارمین بار ازدواج کرده است و نمی‌خواستم دخترم زیر دست نامادری بزرگ شود اما همسر سابقم گفت که یا 100 میلیون تومان پول به او بدهم یا سیما را با خودش می‌برد. چند روز بعد او سیما را از راه مدرسه تحویل گرفت و برد و از آن به بعد هم دیگر دخترم را ندیدم. هربار که با ناصر تماس می‌گرفتم و می‌خواستم تا صدای دخترم را بشنوم یا او را ببینم با بهانه‌ای جواب منفی می‌داد که در نهایت احساس کردم او چیزی را از من مخفی می‌کند و بلایی سر دخترم آورده است.

پس از ثبت این شکایت، ناصر 42 ساله احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما گفت چند ماه قبل بچه را به مادرش تحویل داده و از او خبری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها