هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر؛

به نیت هر شهید یک درخت در بهشت حضرت زهرا(س) غرس می‌شود

معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر، به نیت هر شهید یک درخت را در بهشت حضرت زهرا(س) غرس می‌کنیم.

به نیت هر شهید یک درخت در بهشت حضرت زهرا(س) غرس می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، امیر رشیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت حضرت زهرا با اشاره به غرس 30 هزار درخت به نیت 30 هزار شهید آرمیده در این سازمان گفت: از روز 12 بهمن ماه، به نیت هر شهید یک درخت در سازمان غرس می‌شود و این درختکاری در روزهای باشکوه دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان و خادمان انقلاب اسلامی و شهدای آرمیده در بهشت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: در این زمینه اسناد و پیشنهادات اجرایی را به سازمان پارک ها و فضای سبز ارائه دادیم و پس از انجام مقدمات لازم و نهایی شدن این پروژه، بلافاصله مناقصه برگزار و زمان کاشت درخت ها نهایی شد.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان درخت ها و درختچه هایی برای این منظور غرس خواهد شد که نسبت به آب و خاک این منطقه مقاوم باشد.

رشیدی با بیان این مطلب که این درخت ها در سراسر سازمان و با اولویت گلزار شهدا کاشته می‌شوند گفت: آخر بهمن ماه امسال هم کاشت 25 هزار گل لاله در محوطه سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اجرا و عملیاتی خواهد شد.

معاون خدمات شهری سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در خاتمه گفت: موضوع فضای سبز سازمان برای ما حائز اهمیت ویژه است و ما در همین راستا و در زمینه بهبود وضعیت حوزه فضای سبز، بهزایی، هرس، کود دهی و کند و کوب را از اوایل آذرماه آغاز کرده ایم که همچنان ادامه دارد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها