مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) خبر داد:

نامگذاری دو میدان و یک بلوار به نام های "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و شهید "ابومهدی المهندس"

سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام راحل از نامگذاری یک میدان و بلوار واقع در فاز 3 (قطعات جدید) سازمان بهشت حضرت زهرا(س) به نام "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و یک میدان نیز به نام شهید "ابومهدی المهندس" خبر داد.

 نامگذاری دو میدان و یک بلوار به نام های "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و شهید "ابومهدی المهندس"

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، سعید غضنفری با بیان اینکه شهادت "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" ملت ایران را بیش از پیش متحد کرد، گفت: شهادت این شهید بزرگوار همچون زمان حیات ایشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر برکت و تاثیرگذار بود از این رو ما نیز تلاش می کنیم تا وظیفه خود را در زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید والا مقام انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) افزود: در طرح پیشنهادی در شورای فرهنگی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) بلوار منتهی به قطعات 328 و 327 همچنین میدان واقع در تقاطع قطعات 314 و 308 که از درب ورودی باب الحوائج نیز دسترسی دارد به نام "سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی" نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه نامگذاری معابر با نام شهدا باعث هویت بخشی به کالبد مجموعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر است.

گفتنی است میدان دیگری در انتهای بلوار ذکر شده به یاد یار و همراه همیشگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرمانده جبهه مقاومت عراق به نام شهید "ابومهدی المهندس" نام گذاری شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها