قتل با تبر/ تسویه حساب منجر به قتل شد

مردی که متهم است پس از کری خوانی در یکی از شبکه‌های مجازی جوانی را به قتل رسانده به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

قتل با تبر/ تسویه حساب منجر به قتل شد

درگیری 2 جوان به قتل یکی از آنها انجامید.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با گزارش درگیری میان دو جوان در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند در بررسی‌های اولیه مشخص شد یکی از طرفین درگیری به خاطر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

با دستگیری عامل قتل به‌نام شهرام 37 ساله وی تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من و مقتول از مدتی قبل در فضای مجازی کری خوانی داشتیم. روز حادثه مقتول به مغازه‌ام آمد و به من حمله کرد که برای دفاع از خودم او را زدم.

 پزشکی قانونی هم در گزارشی نوشت: 17 ضربه به بدن مقتول وارد شده است اما ضربه کشنده به شاهرگ مقتول وارد شده است.

در ادامه تحقیقات همسر مقتول با نشان دادن چند عکس که از صفحات اینستاگرام متهم به قتل گرفته شده بود ثابت کرد که متهم از شوهرش خواسته تا برای تسویه حساب به مغازه‌اش برود.

بنابراین متهم دوباره مورد بازجویی قرار گرفت تا درباره اظهاراتش در فضای مجازی و دعوت مقتول به درگیری توضیح دهد که وی گفت: روز حادثه وقتی فهمیدم سیروس و دوستانش می‌خواهند به مغازه‌ام بیایند با برادر و پسرعمویم تماس گرفتم و درخواست کمک کردم وقتی پسرعمویم آمد دیدم تبر دارد.

در همان موقع سیروس و دوستانش به مغازه حمله کردند شیشه‌های مغازه را شکستند و بعد وارد مغازه شدند سیروس با قمه به سمتم آمد و من هم بسرعت تبر را از پسرعمویم گرفتم و چند ضربه به او زدم. پس از تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود. این در حالی است که پدر و مادر مقتول درخواست قصاص کردند و پدر مقتول که خودش به‌دلیل حمل مواد مخدر در زندان به سر می‌برد از طرف نوه 4 ساله‌اش نیز خواستار قصاص متهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها