4 بار قرار با مرگ در یک روز / عرفان در هواخواهی دوستش در صف اعدام قرار گرفت

پسر جوان که در هواخواهی از دوستش دست به جنایت زده بود پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

4 بار قرار با مرگ در یک روز / عرفان در هواخواهی دوستش در صف اعدام قرار گرفت

حکم قصاص برای قاتل پسر 27 ساله صادر شد. فردی که به قصاص محکوم شد در یک درگیری خونین دست به قتل زد. متهم به قصاص اعتراف کرد. اولیای دم قصاص خواستند. متهم محکوم به قصاص در اعترافاتش گفت: من برای هواخواهی از رفیقم چاقو زدم.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه ۲۹ اسفندماه سال 98 به دنبال وقوع درگیری خونین در حاشیه خیابان کاظمی تهران آغازشد .در آن درگیری پسر ۲۷ ساله ای به نام مهراد چاقو خورده بود که به بیمارستان منتقل شد و ساعتی بعد جان سپرد.

 شواهد نشان می‌داد وی در درگیری با  پسری جوان  به نام عرفان کشته شده است .ماموران پلیس به ردیابی متهم ۲۵ ساله پرداختند و 4 روز بعد عرفان خودش را به پلیس معرفی و به درگیری خونین با مهراد اعتراف کرد .

وی در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم درخواست قصاص کردند.

 پدر و مادر قربانی گفتند حاضر به گذشت نیستند و برای قاتل پسرشان حکم قصاص می‌خواهند .

وقتی عرفان در جایگاه متهم ایستاد گفت: من راننده اسنپ بودم و مهراد را از قبل می شناختم اما هیچ اختلافی با او نداشتم. من سوار ماشین دوستم به نام سیاوش شده بودم که مهراد را دیدم .دوستم سیاوش و  مهراد از قبل با هم درگیر بودند .مهراد  به محض روبه رو شدن با دوستم به سمت او حمله ور شد.

اما درگیری با وساطت شاهدان تمام شد .عصر همان روز  بار دیگر من و دوستم با مهراد روبه رو شدیم و مهراد بار دیگر درگیری را از سرگرفت .اما باز هم دعوا تمام شد. یک ساعت بعد دوباره درگیری لفظی شروع و با وساطتت دوستانمان تمام شد.

وی ادامه داد: درگیری همچنان ادامه داشت تا اینکه  برای چهارمین مرتبه در حالی که من و سیاوش در ماشین نشسته بودیم و از خیابان عبور می کردیم مهراد و دوستانش را سر کوچه دیدیم. مهراد به محض روبرو شدن با دوستم به سمت او حمله کرد و یقه سیاوش را گرفت.

من به هواخواهی از دوستم  به سمت آنها رفتم اما مهراد یکباره یقه  سیاوش را رها کرد و به روی من چاقو کشید. من هم برای دفاع از خودم با چاقویی که همراه داشتم 3 ضربه به دست، بازو و پهلو او  زدم. من ترسیده بودم که فرار کردم و در کوچه سیاوش را پشت فرمان ماشین دیدم.

من بلافاصله سوار ماشین  او شدم و با هم به مریوان رفتیم‌ اما 4 روز بعد وقتی فهمیدم مأموران پلیس مادرم را دستگیر کرده‌اند خودم را به پلیس معرفی کردم .

این متهم ادامه داد: باور کنید من ضربه ای  به سینه مهراد نزدم . در آن درگیری چند نفر دیگر نیز حضور داشتند و حتی سیاوش چاقو در دست دارد. ممکن است مهراد در درگیری با یکی از آنها کشته شده باشد.من اتهام قتل را قبول ندارم.

بنا بر این گزارش،  با پایان دفاعیات این متهم قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده ،وی را به قصاص محکوم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها