نجات جان مسافران مترو تهران از حادثه هولناک

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: اقدام به موقع یکی از کارکنان پیمانکار در آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی شد.

نجات جان مسافران مترو تهران از حادثه هولناک

مهدی شایسته اصل در جلسه قدردانی از راهبران فداکار در حادثه اخیر متروی چیتگر با اهدا حلقه گل از علیرضا مویدی کیا و مهدی احمدی دو راهبر خط ۵ و وحید ایزدی از کارکنان شرکت پیمانکار گار که با حضور هوشمندانه خود مانع بروز اتفاقات دیگری شده بودند، قدردانی کرد.

او با اشاره به اینکه راهبران به عنوان پیشانی شرکت هستند و وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را برعهده دارند، گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مجموعه ای از برادران و خواهرانی است که با تلاش و پشتکار سعی در ارائه بهترین خدمات به شهروندان را دارند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با عذر خواهی مجدد از شهروندان و مسافران گفت: باید از کارکنان متعهد قدردانی کنیم و توجه ویژه ای به آنها شود چرا که تمامی آنها جز خانواده شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هستند.

شایسته در ادامه با اشاره اینکه در هر زمانه ای یک ریزعلی خواجوی دارد، تصریح کرد: امروز ما از تکنسین فداکار این زمان، وحید ایزدی که با دغدغه و هوشیاری در هنگام کار از بروز حادثه ای دیگر جلوگیری کرد، تقدیر می کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: شرکت های پیمانکاری جزو خانواده مترو هستند و اقدام به موقع یکی از کارکنان پیمانکار در آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی شد. اگر می گوییم اشتباه فردی باعث بروز این مشکل بوده است باید این را هم یادآور شویم که هوشمندی این سه نفر باعث پیشگیری از مشکل بزرگتری شد.

او اضافه کرد: ما باید شرایط ایمنی مسافران را همچنان حفظ کنیم چراکه مترو امن ترین وسیله حمل و نقل عمومی برای شهروندان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از همه کارکنانی که در حادثه روز چهارشنبه۱ دی ماه تمامی توان خود را برای آزاد سازی خط ۵ مترو به کار گرفتند تشکر و قدردانی کرد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها