یورش به خانه بوشهری ها با سلاح جنگی / بازداشت مردان نترس

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری باند سارقان طلاجات منازل با ۱۸ فقره سرقت در شهرستان دشتستان خبر داد.

یورش به خانه بوشهری ها با سلاح جنگی / بازداشت مردان نترس

سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری باند سارقان طلاجات منازل با ۱۸ فقره سرقت در شهرستان دشتستان خبرداد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل در شهرستان دشتستان، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، سوسنی عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و در نتیجه‌ تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی، اعضای باند ۶ نفره سارقان که ۲ نفر از آنان غیر بومی بوده‌اند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

وی بیان اینکه یک قبضه سلاح کلاشینکف از مخفیگاه متهمان کشف شد، افزود: این افراد در بازجویی‌ها و تحقیقات علمی و تخصصی به عمل آمده به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت طلاجات در شهرستان دشتستان اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم آنرا به بانک بسپارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها