کشف ۵۸۰۰ سلاح جنگی و شکاری

رییس پلیس پیشگیری ناجا از کشف و ضبط بالغ بر ۵۸۰۰ سلاح جنگی و شکاری خبر داد و گفت: همچنین طی این یک سال گذشته فقط در حوزه مبارزه با زمین خواری ارزش ریالی زمین هایی که اجازه تصرف به آن داده نشده است بالغ بر ٣۴ هزار میلیارد تومان است.

کشف ۵۸۰۰ سلاح جنگی و شکاری

سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم همایش و رزمایش یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی که امروز در ستاد ناجا برگزار شد، اظهار کرد: این حضور پر صلابت معنی و مفهوم دارد که معنی آن این است که تلاشگران حوزه امنیت یکپارچه و یک صدا برای تأمین مهم ترین نیاز جامعه که امنیت است، حضور دارند.

وی گفت: مجموعه حاضر در این میدان، یگان هایی نمونه از مجموعه یگان های حفاظت دستگاه های دولتی هستند که همزمان در سطح کشور این نمای آمادگی در حال انجام است. تمرکز بسیار خوبی در این یکسال بر حوزه توانمند سازی اعم از آموزش و تمرکز بر افزایش مهارت و تجهیز یگان ها انجام شده که باید از روسای این سازمان ها صمیمانه قدردانی کرد.

معصوم بیگی افزود: می توان گفت سطح آمادگی یگان های دولتی در ١٣ یگانی که تشکیل شده است در شرایط عالی قرار دارد و این عزم جزم است که در حوزه هوشمند سازی نیز اقدامات خوبی انجام شده است. طی این یک سال فقط در حوزه مبارزه با زمین خواری ارزش ریالی زمین هایی که اجازه تصرف به آن داده نشده است بالغ بر ٣۴ هزار میلیارد تومان است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا اظهار کرد: در حوزه محیط زیست در یک سال گذشته بالغ بر ۵ هزار و ٨٠٠ قبضه سلاح جنگی و شکاری از سوی یگان محیط زیست کشف و یا جمع آوری شده است. تا امروز ۱۴ هزار نفر متجاوز به محیط زیست دستگیر و بازداشت شده و حدود ١٣ هزار پرونده در این یگان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حوزه یگان میراث فرهنگی نیز برخورد با آسیب زنندگان به میراث فرهنگی نیز انجام شده است. در حوزه های یگان سازمان زندان ها نیز بالغ بر ٢۴٠ هزار بدرقه متهم انجام شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ١٠٠ میلیون نفر که به دستگاه های قضایی مراجعه کردند، تامین نظم و امنیت برای آن ها صورت گرفته است. 

وی گفت: علاوه بر این، از اموال منقول و غیر منقول سازمان های دولتی این یگان ها حفاظت کردند که این اقدامات به جز با پشتیبانی قدرتمند نیروی انتظامی حاصل نمی شد. این موفقیت ها در گروی این حمایت ها است.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی ناجا نیز در مراسم همایش و رزمایش یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی اظهار کرد: نیروی انتظامی بال و بازوهایی دارد که یکی از بازوان آن یگان های حفاظت دستگاه های دولتی است.

وی ادامه داد: خداوند را سپاس که به بنده توفیق داد که در این هفته گرامی داشت خوبی ها و نیکی ها که در عملکرد نیروی انتظامی جلوه می دهد در اینجا حضور داشته باشم.

وی گفت: بر اساس گزارشی که امروز ارائه شد مشخص می شود چه یگان هایی موفق عمل کردند و هزینه را کاهش دادند. امیدواریم که این همه گیر شود و این پروژه های موثر نیروی انتظامی در بخش های مختلف کاملا فعال شود که آرامش مضاعفی را به مردم هدیه بدهد.

سردار رضایی افزود: در این هفته که ما بخشی از اقدامات طول سال را ممکن است به نمایش بگذاریم نباید کوچک ترین خدشه ای به خدمت وارد کنیم. این هفته ای است که قدردان همکاران در سطح کشور هستیم.

وی ادامه داد: به ویژه از خانواده های محترم همکاران که نقش مهمی در موفقیت این سازمان داشتند باید قدردانی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها