ماجرای ضرب و شتم راننده تاکسی و پسرش در صومعه‌سرا

عامل ضرب و جرح راننده تاکسی و پسرش در صومعه‌سرا دستگیر شد.

ماجرای ضرب و شتم راننده تاکسی و پسرش در صومعه‌سرا

 سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار و عامل ضرب و جرح راننده تاکسی و پسرش ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار و عامل ضرب و جرح راننده تاکسی و پسرش ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با توجه به دریافت گزارش یکی از شهروندان مبنی بر درگیری فردی با سلاح سرد و مجروح کردن راننده تاکسی و پسرش، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از شناسایی عامل این درگیری با اشرافیت اطلاعاتی پلیس خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی صومعه‌سرا پس از هماهنگی قضایی و با اقدامات فنی، متهم این پرونده را ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی و نیز اخلال در نظم عمومی شده بود افزود: طی بررسی‌ها صورت گرفته مشخص شد که علت درگیری اختلافات شخصی و مالی بوده است.

سرهنگ رضا کوهستانی اذعان داشت: متهم ۳۶ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها