جوان تهرانی نیمه های شب در این صحنه جان داد +عکس از پژوی پوکیده

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو 206 در بزرگراه علامه جعفری و فوت راننده آن در این حادثه خبر داد .

جوان تهرانی نیمه های شب در این صحنه جان داد +عکس از پژوی پوکیده

سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت : مقارن ساعت  02:20 شب گذشته در مسیر غرب به شرق شهید علامه جعفری قبل از شقایق ، یکدستگاه سواری پژو 206 که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان  از مسیر منحرف و پس از برخورد با جداول  واژگون می شود.

به گزارش رکنا، سرهنگ همه خانی گفت : تیم کارشناسی منطقه 27 پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حاضر  و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام داد که متاسفانه در این حادثه راننده این سواری فوت و یک نفر دیگر مصدوم می گردد که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد .

حادثه در بزرگراه علامه جعفری / فوت راننده پژو بر اثر واژگونی خودرو

وی بیان داشت : کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه   ناشی از سرعت غیر مجاز اعلام کرده است .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ : از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و  به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند. همچنین از سرعت و سبقت  در معابر خلوت جدا خودداری کرده و  قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها