به دلیل پاکسازی سنگ مزار انجام شد؛

تشکر پدر روح‌الله زم از مدیرعامل بهشت زهرا

تشکر پدر روح‌الله زم از مدیرعامل بهشت زهرا

هفته گذشته فاطمه زم، خواهر روح‌الله زم‌ مدیر سایت و کانال تلگرام «آمدنیوز» که سال پیش اعدام شد، تصویری در اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می‌داد افرادی روی سنگ مزار برادرش قیر پاشیده‌اند!

فاطمه زم نوشت: «اینجا مزار انسانی است که می‌گفت یکی از سه آرزویم این بود که در وطن بمیرم...» مزار روح‌الله زم که دو طبقه و بر روی قبر مادربزرگش به خاک سپرده شده، بر روی نام و تصویر او قیر ریخته‌اند تا دیده نشود.

اما امروز فاطمه زم و محمدعلی زم خبر دادند که آلودگی سنگ مزار پاکسازی شده و از ریاست سازمان بهشت زهرا تشکر کردند. 

محمدعلی زم

متنی که محمدعلی زم پدر روح‌الله در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده چنین است:


ریاست محترم سازمان بهشت زهرا(ع)؛
جناب آقای غضنفری
با سلام
احتراماً از اقدامِ به‌جا و دستور خردمندانه جنابعالی در پاک‌سازی آلودگی‌های ناشی از قیرپاشیِ عوامل ناشناخته!بر سنگ مزار زنده‌یاد روح‌الله زم سپاسگزاری می‌گردد.
امید است برخورد شایستهٔ جنابعالی با این پدیده زشت ضد فرهنگی و منکر شرعی که برخی آن را ناشی از بدفهمی و متصف به «آتش به اختیار»ی می‌دانند و با این قبیل رفتارها، موجبات تشویش خاطرات شهروندان را فراهم می‌نمایند، در دیگر دستگاه‌های حاکمیت که مشکل‌ساز «معاش و معاد» مردم گردیده‌اند، تسری و تجلی یافته و زمینه‌های بازگشت و توجه به «جمهوریت» بی‌رنگ‌شدهٔ قانون اساسی و اسباب پیدایش «تعامل» که اصلی‌ترین هدف فراموش‌شده در نظام و کشور گردیده است، فراهم گردد.
بی‌شک برای پیشگیری از این خطاها می‌توانید دوربین‌های مشرف بر این مزار را کنترل و عوامل خطاکار را شناسایی کنید و برای تبری سازمان متبوع خود، آنان را به مردم و مبادی ذیربط معرفی نمایید.
محمدعلی زم
جمعه ۱۴۰۰/۱۰/۳

رونوشت: شهردار تهران

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها