راز ازدواج پنهانی یک زوج فاش شد!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با تلاش کارآگاهان راز ازدواج پنهانی دختر جوانی که از مشهد به تهران مهاجرت کرده بود، فاش شد.

راز ازدواج پنهانی یک زوج فاش شد!

سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری"،معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: چند روز قبل پرونده ای با نیابت قضائی از مرجع قضائی مشهد به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: با ارسال این پرونده کاراگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد دختر ۲۴ ساله ای به نام فرناز از خانه اش در مشهد خارج شده و برنگشته است. باتوجه به تحقیقات صورت گرفته ازسوی پلیس مشهد، رد دختر جوان در تهران شناسایی شده و به همین دلیل پرونده برای ادامه رسیدگی و یافتن سرنخی از فرناز به تهران ارجاع شده بود.

نثاری در ادامه بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که فقدانی قبل از خروج از منزل تماس های زیادی با شخصی ناشناس در تهران داشته است پس از شناسایی و ردیابی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم به نام شایان دستگیر شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران  ابراز کرد: شایان، متهم دستگیر شده در تحقیقات اعتراف کرد با فرناز سه ماه قبل آشنا شده و در این مدت به صورت تلفنی باهم در رابطه بوده اند. بعد از مدتی درخواست ازدواج با فرناز را مطرح می کند اما چون او قبلا از همسرش جدا شده بود، خانواده فرناز با این ازدواج موافقت نمی کنند.

سرهنگ کارآگاه نثاری در پایان گفت: پاسخ منفی خانواده فرناز باعث می شود که آنها به فکر ازدواج پنهانی افتاده و بدین ترتیب با فرناز عقد کرده و در تهران زندگی جدیدی را آغاز می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهم جوان، فرناز شناسایی شده و دختر جوان و متهم در اختیار تیم پلیسی آگاهی مشهد قرار گرفتند./برنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها