ازدواج زن زندانی با دوست شوهر اعدامی اش / دزدی طلایی در نقش پرستار خانگی + عکس

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که برای رضایت شاکیانش دست به سرقت زد، خبر داد و گفت: با کشف اموال سرقتی متهم روانه زندان شد.

ازدواج زن زندانی با دوست شوهر اعدامی اش / دزدی طلایی در نقش پرستار خانگی + عکس

سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت: 5 مهر ماه در پی شکایت شهروندی مبنی بر وقوع سرقت، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه یکم بررسی موضوع را برعهده گرفتند.

به گزارش رکنا،وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، اوایل مرداد ماه به علت بیماری مادرم از یک شرکت خصوصی پرستار زن به اسم "هانیه" استخدام کردم که به مدت 45 روز به صورت شبانه روزی در منزل ما مشغول کار بود.

سرقت پرستار خانگی

پس از مدتی پرستار درخواست 4 روز مرخصی کرد و خودم متقبل کار او شدم و در این مدت که در منزل حضور داشتم متوجه نبود اموالی از قبیل عتیقه جات قدیمی، ساعت طلای مادرم، تلویزیون و ... به ارزش حدود 300 میلیون تومان شدم و پرستار هنگام بازگشت از مرخصی دریافت که از سرقت اموال اطلاع دارم لذا از منزل متواری و جوابگوی تلفن خود نیز نیست.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با شروع تحقیقات متوجه می شوند "هانیه" با هویت جعلی به مدت 6 سال است که در یک شرکت پرستاری مشغول به کار است لذا در ادامه کارآگاهان هویت واقعی متهم را که "لیلا" نام داشت را به دست آورده و با هماهنگی مقام قضائی تحت تعقیب قرار گرفت.

ازدواج پس از اعدام شوهر

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی سوابق کیفری متهم را استخراج و متوجه می شوند "لیلا" از سال 82 به اتهام مشارکت در قتل 2 نفر از دوستانش به همراه همسر سابقش دستگیر و به 28 سال حبس محکوم و روانه زندان گشته و پس از تحمل 12 سال حبس با قرار دادن وثیقه ای از زندان مرخصی و پس از آن متواری شده و با هویت جعلی زندگی می کند.

سرهنگ کارآگاه دالوند افزود: کارآگاهان برای  شناسایی متهم و مخفیگاه وی پی جویی مستمر انجام و متوجه می شوند، متهم در زمانی که در زندان حضور داشته چون همسرش اعدام شده با یکی از دوستان سابق خود ازدواج کرده است، با بررسی و اقدامات انجام شده معلوم شد همسر فعلی وی به اسم "کیوان" در شمال کشور مشغول به کار است.

کارآگاه دالوند در ادامه گفت: نتیجه تلاش کارآگاه به مرجع قضائی اعلام که پس از اخذ دستور نیابت کارآگاهان طی اعزام به شمال کشور و پس از تعقیب و مراقبت چند روزه مخفیگاه "لیلا" را شناسایی و دستگیر ودر بازرسی از منزل او بخشی از اموال شاکی کشف شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان، گفت: با انتقال "لیلا" به پلیس آگاهی تهران به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت؛ بخشی از اموال نزد بستگانش بوده و علت و انگیزه خود را از سرقت این گونه عنوان کرد تا بتواند با فروش لوازم مسروقه رضایت خانواده مقتولانی که به دلیل آنها روانه زندان شده است را جلب کند که با تکمیل تحقیقات با صدور قرار مناسب متهم روانه زندان و پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها