طراحی سایت با همیاروردپرس در 5 دقیقه

در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن خدمات، کلیه افراد موفقیت خود را بر پایه حضور در عرصه وب دانستند.

طراحی سایت با همیاروردپرس در 5 دقیقه

و تصمیم گرفتند کسب و کار و فعالیت خود را به یک وبسایت منتقل کنند و در آن به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته بدون محدودیت زمانی و مکانی خدمات خود را ارائه دهند، به راحتی با مشتریان و بازدیدکنندگان وبسایت خود ارتباط برقرار کنند و با معرفی، فروش محصولات و خدمات کسب درآمد کنند. یکی از روش‌هایی که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن وبسایت خود را طراحی و پیاده‌سازی کنید استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. وردپرس امکان ساخت هر گونه وبسایت از جمله سایت فروشگاهی، شرکتی، وبلاگی، خبری و غیره را بدون هیچگونه محدودیتی فراهم می‌آورد. چنانچه شما نیز قصد دارید فعالیت خود را در قالب یک وبسایت و به صورت الکترونیکی ارائه دهید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا سیستم مدیریت محتوای وردپرس و برخی از مزایای آن را به شما معرفی کنیم.

آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند:

  • آموزش کار با وردپرس
  • ساخت فروشگاه اینترنتی با ووکامرس
  • مقایسه‌ی هاست وردپرس با هاست معمولی
  • مزایای استفاده از وردپرس

آموزش کار با وردپرس

 آیا می‌دانید نصب و راه‌اندازی وردپرس چگونه است و چقدر زمان می‌برد تا این مراحل طی شود؟ شاید باور نکنید اما به راحتی و تنها در ۵ دقیقه می‌توانید یک سایت وردپرسی را بصورت پیش‌فرض راه‌اندازی کنید. وردپرس یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) منعطف و پویا است که تقریبا از تمامی زبان‌های دنیا پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما نیز در مراحل اولیه نصب، می‌توانید با انتخاب زبان مورد نظر آن را برای فارسی بومی‌سازی کنید. در صورتیکه در گذشته لازم بود حتما وردپرس فارسی را دانلود و نصب کنید اما دیگر چنین خبری نیست! برای اینکه بتوانید راحت‌تر با وردپرس کار کنید آموزش وردپرس را برایتان در قالب یک کتاب الکترونیکی کاملا رایگان آماده کردیم. با دریافت و مطالعه کتاب آموزش وردپرس به شما قول می‌دهم بتوانید وردپرس را نصب کرده و وبسایت مورد نظر را به هر شکل و هدفی که هست، بسازید. اینگونه دیگر نیاز به صرف هزینه و وابستگی به طراحان ندارید.

۱

ساخت فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

دقیقا همانند نصب و راه‌اندازی وردپرس با کمک ووکامرس و آموزش ووکامرس نیز می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی مطلوب و حرفه‌ای را بسازید که به کمک آن مشغول فروش محصول یا خدمات خود شوید. فقط کافیست کمی کار کردن با آن را بیاموزید.

شاید تعجب کنید که تنها با یک افزونه می‌توانید یک فروشگاه قدرتمند ایجاد کنید. نه تنها سایت وردپرسی خود را داشته باشید بلکه بتوانید در کنار آن فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید و کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. با آموزش ووکامرس در اینجا می توانید فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید.

۲

مقایسه‌ی هاست وردپرس با هاست معمولی

حال که با مفهوم هاست و همچنین لزوم انتخاب هوشمندانه‌‌ی آن آشنا شدیم به سراغ اصولی می رویم که می‌تواند ما را در انتخاب هاست وردپرس مناسب، راهنمایی کند. ابتدا یک سوال؟ برای ساختن یک وبسایت وردپرسی حتما نیاز به هاست وردپرس می‌باشد؟ خیر؛ تمام چیزی که شما نیاز دارید یک هاست مبتنی بر لینوکس می‌باشد که از PHP و Mysql پشتیبانی کند.

درواقع تنها تفاوتی که هاست وردپرس با هاست‌های معمولی دارد به زبان ساده این است که این هاست‌ها به طور ویژه برای وردپرس بهینه شده‌اند و سرعت و امنیت بهتری برایتان فراهم می‌کنند. درواقع شاخصه‌های اصلی هاست وردپرس امکان پیکربندی دقیق‌تر و سرعت بارگزاری بیشتر و عملکرد بهتر آن‌ها می‌باشد. همچنین امکانی نیز برخی ارائه‌کنندگان پلن هاست وردپرس به منظور ساده‌تر کردن نصب وردپرس قرارداده‌اند که با زدن یک کلیک می‌توانید وردپرس را نصب کنید. حتی بعضی هاست‌های وردپرس در صورت نیاز شما می‌توانند که هسته وردپرس را به صورت خودکار بروزرسانی کنند.

برای دریافت راهنمای خرید هاست وردپرس به وب سایت hamyarwp.com مراجعه کنید.

مزایای استفاده از وردپرس

ساخت و طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس نسبت به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا و استفاده از کدنویسی مزایای بسیار بیشتری دارد، همین مزایایی که وردپرس به همراه دارد موجب شده است که از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار شود؛ به طوری که افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است و سایت‌های بسیاری تاکنون با این سیستم مدیریت محتوا ساخته شده است. در ادامه به معرفی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت.

  • کاربری ساده و آسان

نخستین مزیتی که این سیستم مدیریت محتوای محبوب دارا است کاربری ساده و آسان آن می‌باشد، به گونه‌ای که کلیه افراد حتی کسانی که هیچ دانش و تخصص خاصی در این زمینه ندارند به آسانی می‌توانند بدون نیاز به کدنویسی و تنها با استفاده از وردپرس وبسایت خود را طراحی و پیاده‌سازی کنند.

  • منعطف پذیری

از دیگر مزایایی که محبوبیت وردپرس را در بین کاربران دوچندان کرده است قابلیت انعطاف پذیری می‌باشد، از طریق این سیستم مدیریت محتوا قادر خواهید بود با کمک قالب‌های متنوع و گوناگونی که وجود دارد هر نوع وبسایت از قبیل سایت‌های فروشگاهی، وبلاگی، خبری، شرکتی و غیره را بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی طراحی کنید.

  • متن باز بودن

متن باز بودن به این معنا است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکان دسترسی به کدها، مشاهده و ویرایش آن‌ها را برای کاربران و توسعه دهندگان فراهم می‌آورد. اپن سورس بودن وردپرس یکی از مزایای آن بشمار می‌آید زیرا به صورت کاملا رایگان می‌توانید به منبع کدها و داکیومنت‌های طراحی دسترسی داشته باشید. پس چنانچه برای راه‌اندازی یک وبسایت به دنبال یک CMS مناسب هستید، وردپرس بهترین انتخاب است.

  • امکان استفاده از پلاگین‌های متنوع

در طراحی وبسایت با وردپرس هیچ امکان و قابلیتی را از دست نخواهید داد، زیرا پلاگین‌های موجود در وردپرس هر گونه قابلیت و ویژگی خاصی که فکرش را بکنید را در اختیار شما قرار می‌دهد و تنها با چند کلیک به سایت شما اضافه می‌شوند. با استفاده از افزونه‌ها قادر خواهید بود بدون صرف زمان طولانی و نیاز به دانش کدنویسی سایت خود را مطابق سلیقه و نیازهای خود سفارشی‌سازی کنید. افزونه‌ها به آسانی بر روی وردپرس قابل نصب بوده و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن‌ها را غیرفعال و یا حذف کنید.

  • مدیریت و انتشار آسان محتوا

از دیگر مزیتی که توجه کاربران را به خود جلب کرده محیط بسیار آسانی است که برای مدیریت و انتشار آسان محتوا در وردپرس وجود دارد. در این محیط کاربران قادر هستند صفحات موردنیاز خود را ساخته، مطالب خود را در آن قرار داده، آن را ویرایش و در سایت انتشار دهند. این کار برای همه افراد به خصوص مبتدیان بسیار ساده و لذت‌بخش خواهد بود.

  • مدیریت آسان کاربران

همانگونه که در موارد قبل گفتیم وردپرس دارای یک محیط آسان و در عین حال قدرتمند است، یکی از مهمترین بخش‌ها، بخش مدیریت کاربران است که می‌توانید نقش‌های کاربری مختلف و اعضای وب‌سایت را کنترل و مدیریت کنید. در این قسمت می‌توانید نقش‌های گوناگونی از جمله مدیر، نویسنده و غیره را تعیین کرده و یا برای یک عضو جدید نقش خاصی اختصاص دهید.

  • بهینه‌ساز سئو

با استفاده از وردپرس و افزونه‌های گوناگونی که برای سئو و بهینه‌سازی سایت وجود دارند به راحتی و بدون نیاز به سئوکار و یا برنامه نویس می‌توانید با پیشنهادات و توصیه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد سئو سایت خود را بهبود بخشیده و سایت شما را در موتورهای جستجوی گوگل بهینه‌سازی می‌کند، با وجود وردپرس نگران سئو سایت خود نباشید زیرا با ارائه پیشنهادات کاربردی به بهترین نحو عمل کرده و به بهبود سایت وردپرسی شما کمک خواهد کرد.

وردپرس؛ سیستم مدیریت محتوای جذاب

امروزه سیستم مدیریت محتوای وردپرس در بین افراد بسیاری محبوبیت خاصی پیدا کرده است به طوری که کاربران مبتدی و یا شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ موفق شده‌اند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به سرمایه اولیه و هزینه اضافی وبسایت خود را راه‌اندازی کرده و فعالیت خود به عرصه وب انتقال دهند تا بتوانند خود و فعالیت خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند و برند خود را جهانی کنند. در این مقاله آموزش وردپرس و مزایای آن را مورد بررسی قرار دادیم؛ چنانچه شما نیز قصد دارید وبسایت خود را با کمترین هزینه طراحی کنید مطالعه این مقاله از دست ندهید. شما می‌توانید سوالات و نظرات خود را از بخش دیدگاه‌ها با ما مطرح کنید؛ همچنین اگر محتوای امروز همیار وردپرس برایتان مفید بود، خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همیاروردپرس | آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک 2، طبقه اول، واحد 1 | 02174553000 | Info@hamyarwp.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها