آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس طی امروز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(۱۸ آبان ماه) میانگین کیفیت هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد که ناشی از پایداری جو و انباشت آلاینده‌ها است.

آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس طی امروز

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که صبح امروز (۱۸ آبان ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از شرایط پایدار جو طی ساعات گذشته و انباشت آلاینده‌ها است.

تداوم این شرایط جوی و عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی می‌ماند همچنین با افزایش تردد خودروها و سکون جو تا اواخر وقت سه‌شنبه (۱۸ آبان ماه) افزایش غلظت ذرات معلق و به تبع آن احتمال برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد وجود دارد.

در صبح روز چهارشنبه ( ۱۹ آبان ماه) افزایش ترافیک صبحگاهی همراه با انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته سبب افزایش غلظت ذرات معلق در بیشتر مناطق پرتردد خواهد شد. در طول روز شرایط مساعد جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نمی‌شود.

با عدم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی چهارشنبه (۱۹ آبان ماه) بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۶ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها