زنان ایرانی باید این کار را انجام دهند / پلیس هشدار جدی داد

پلیس به زنان برای فعال کردن گزینه های امنیتی هشدار داد تا از فریب در امان بمانند.

زنان ایرانی باید این کار را انجام دهند / پلیس هشدار جدی داد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گفت: کاربران بایستی همواره به منظور حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی گزینه های امنیتی در شبکه‌های اجتماعی که از ملزومات کار در فضای مجازی است را فعال کنند تا هر کسی به اطلاعات مختلف کاربران دسترسی نداشته باشد.

سرهنگ " علی موالی" اظهار داشت: تمامی کاربران شبکه هاى اجتماعى خصوصاً بانوان جوان بایستی هوشیار باشند و به هیچ عنوان به هویت افراد در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اعتماد نکنند و اطلاعات و تصاویر خصوصی خود و خانواده شان را در فضای مجازی منتشر نکنند.

فعال کردن گزینه های امنیتی در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش رکنا، وی افزود: مجرمان سایبرى و افراد فرصت طلب در فضاى مجازى به دنبال این گونه اطلاعات بوده و با سوء استفاده از آن به دنبال فریب، تهدید و اخاذى می باشند.

سرهنگ علی موالی خاطرنشان کرد: کاربران بایستی همواره به منظور حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی گزینه های امنیتی در شبکه‌های اجتماعی که از ملزومات کار در فضای مجازی است را فعال کنند تا هر کسی به اطلاعات مختلف کاربران دسترسی نداشته باشد.

رییس پلیس فتا استان قم بیان کرد: خانواده ها در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه خود و فرزندانشان نهایت دقت را داشته باشند، اطلاعات شخصی خود را رمزگذاری کرده و از انتشار دادن هر گونه اطلاعات شخصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها