مادر ماهشهری دخترش را کشت

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: مادری عصبی که دختر خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

مادر ماهشهری دخترش را کشت

سرهنگ رضا پاپی بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و اختلاف خانوادگی منجر به قتل در فاز چهار بندر ماهشهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد خانمی با هویت معلوم و ساکن در آدرس اعلام شده، با بدنی زخمی و خون‌آلود از منزل خارج شده، به زمین افتاده و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر علت قتل را اختلاف خانودگی عنوان کرد و گفت: بلافاصله عوامل پلیس آگاهی، بازپرس و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند که در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول پس از درگیری توسط مادرش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است.

وی افزود: همچنین در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل از بیماری عصبی رنج می‌برد که با سرعت عمل ماموران، عامل این جنایت دستگیر و پرونده‌ای برای او تشکیل شد.

یک منبع آگاه از پلیس ماهشهر در گفتگو اختصاصی باخبرنگار رکنا گفت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و اختلاف خانوادگی منجر به قتل واقع در ماهشهر، فاز ۴ بوستان ۱۰ بلافاصله عوامل تخصصی پلیس در محل حاضرشدند  که همسایه ها اعلام نمودند خانمی با هویت معلوم اهل و ساکن آدرس فوق با بدنی زخمی و خون آلود از منزل خارج شده و  زمین افتاده و فوت نمود، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی،  بازپرس و یژه قتل و پزشکی قانونی در محل حاضر گردیده که در تحقیقات اولیه مشخص گردید که مقتول دختر 17ساله ایست که پس از درگیری توسط مادرش با ضربات کارد مورد اصابت و به قتل رسیده است، که قاتل دستگیر و تحقیقات ادامه دارد و موضوع در حال بررسی می باشد،  پرونده ای تشکیل و متهمه به پلیس آگاهی انتقال گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها