جنازه‌ای که دو ماه همسایه زن جوان بود

زنی در لس آنجلس دو ماه در کنار یک جسد بد بو زندگی کرد و سرانجام پرده از راز این مرگ وحشتناک برداشت.

جنازه‌ای که دو ماه همسایه زن جوان بود

چند روز قبل از هالووین، یکی از کاربران فضای مجازی، داستان هولناکی را که در خانه اش در لس آنجلس اتفاق افتاده بود، فاش کرد. او می‌گوید که حدود دو ماه در چند قدمی جنازه پوسیده همسایه اش زندگی کرده، ولی متوجه این قضیه نشده است. این داستان مربوط به ماه می سال گذشته است، زمانی که کرونا به شکل گسترده‌ای شدت گرفت و اکثر مردم ایالات متحده به مدت دو ماه در خانه‌های خود محبوس بودند و ریگان بیلی تنها در یک آپارتمان به مساحت ۲۵۰ فوت مربع در لس آنجلس زندگی می‌کرد. پس از گذشت مدتی ریگان علاوه بر بوی عجیب، تعداد زیادی حشره و عنکبوت را در آپارتمان خود مشاهده و به مدیر ساختمان شکایت کرد تا علت این امر را بررسی کند.

ریگان بیلی

ریگان گفت: "راستش این بو برای من در بهترین حالت شبیه یک ماهی مرده بود. حتی به این فکر کردم که شاید سگ همسایه سمت راستی ام مرده باشد، اما مدیر ساختمان نگران این ماجرا نبود. من می‌توانستم درب خانه‌های همسایه‌ها را بکوبم و آن‌ها را اذیت کنم. پس از گذشت مدتی، بو بدتر و باعث شد که با وجود اینکه مدیر ساختمان تمایلی به انجام این کار نداشت، با پلیس تماس بگیرم. وقتی پلیس آمد و خانه مجاور را بازرسی کرد، معلوم شد که حال مالک آن خوب است و مدیر ساختمان بسیار ناراحت شد و به من تذکر داد که دیگر مزاحم همسایه‌ها نشوم."

جنازه چگونه کشف شد؟

چند روز بعد، ریگان سرانجام مدیر ساختمان را متقاعد کرد تا یک نفر را برای تعمیر و نگهداری به داخل خانه‌ها بفرستد، اما وقتی کارگر رسید به دلیل بوی بد خانه همسایه‌ها حتی نتوانست از پله‌ها بالا برود و بلافاصله اعلام کرد که احتمالا فردی در یکی از منازل فوت کرده است. ریگان با شنیدن این خبر مجددا با پلیس تماس گرفت و این بار ماموران خانه سمت چپ را بررسی کردند. پس از ورود به خانه با صحنه‌ای وحشتناک رو به رو شدند، زیرا در آن مکان بدن تجزیه شده همسایه که بوی بسیار بدی داشت توسط حشرات احاطه شده بود.

ریگان جزئیات بیشتری درباره هویت فرد فوت شده یا دلایل مرگ او فاش نکرد، فقط گفت که بدن کاملاً تجزیه شده و استخوان‌های متوفی قابل مشاهده بوده است. پلیس اعلام کرده که این بدترین بدن تجزیه شده‌ای است که تا به حال دیده بودند./رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها